Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Jordanów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2016 - 2018, w trybie przetargu nieograniczonego.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2693510 , fax. 18 2693526
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 2693510, fax. 18 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Jordanów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2016 - 2018, w trybie przetargu nieograniczonego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Jordanów i n/w jednostek organizacyjnych gminy, otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych oraz rachunków tworzonych do projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy): - Gmina Jordanów (Urząd Gminy) - Zespół Szkół w Osielcu - Zespół Szkół w Łętowni - Zespół Szkół w Toporzysku - Zespół Szkół w Naprawie - Zespół Szkół w Wysokiej - Przedszkole Samorządowe w Osielcu - Przedszkole Samorządowe w Łętowni - Przedszkole Samorządowe w Naprawie - Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie 2) realizację poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych, 5) sporządzanie i wydawanie codziennych wyciągów bankowych -potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 6) potwierdzanie stanu salda na koniec roku obrotowego 7) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych (np. lokaty tygodniowe, dwutygodniowe , 1, 3, 6- miesięczne), 8) dostęp do produktów i usług za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych)- obejmującą instalację systemu, obsługę systemu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, 9) usługę typu teleserwis, na jednym stanowisku - informacji o stanie rachunku Gminy Jordanów, udzielanej telefonicznie, 10) pozostałe usługi bankowe takie jak: wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, doradztwo finansowe, 11) udzielenie zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Jordanów. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku. Stawka WIBOR stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, wg. zasad obowiązujących wykonawcę i opisanych w ofercie. Jedynym dopuszczalnym przez zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (in blanco). Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez zamawiającego rachunku. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez prowizji i opłat. 12) Oprocentowanie środków na rachunkach, 13) Pośrednictwo banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, 14) Prowadzenie przez bank, na rzecz obsługi Zamawiającego obsługi płatności masowych (wpłaconych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konslidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu (pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat. Wpływy na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na konto Zamawiającego nie są oprocentowane. Zamawiający zamierza skorzystać z tej usługi w zakresie wpłat podatków, opłat za śmieci. 3. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i produktów będzie zależała od określonych potrzeb. 4. Informacje dodatkowe dla Wykonawców: 1) Planowane dochody budżetu na 2016 r. wynoszą - 31 440 057,00 zł 2) Planowane wydatki budżetu na 2016 r. wynoszą - 32 815 057,00 zł 3) Liczba jednostek gminnych, dla których jest prowadzona obsługa bankowa - 11 4) Liczba rachunków bieżących - 12 5) Liczba rachunków pomocniczych - 17 6) Średnia wartość wypłat gotówkowych - 137 500,00 m-c 7) Średnia liczba wypłat gotówkowych - 48 szt. m-c 8) Średnia wartość wpłat gotówkowych własnych jednostek budżetowych - 190 600,00 zł . m-c 9) Średnia liczba przelewów na konto - 1908 szt. m-c w tym do innego banku niż prowadzący obsługę - 916 szt. m-c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach