Przetargi.pl
Usługa bankowa

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8448230 , fax. 33 8448384
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8448230, fax. 33 8448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa zgodnie z niżej wymienionymi zagadnieniami: 1.otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego i do 15 rachunków pomocniczych a.okres prowadzenia rachunku bieżącego: od dnia podpisania umowy przez 3 lata tj. 36 miesięcy, b.oprocentowanie stanu wolnych środków pieniężnych na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych na stawce WIBID 1M (zmienne) x współczynnik banku stały w okresie trwania umowy, c.automatyczne lokaty overnight na rachunku bieżącym, d.lokaty terminowe negocjowane na rachunku bieżącym, e.realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w danym banku, f.realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach, g. średni czas realizacji przelewu - czas, w którym środki pieniężne przelane z rachunku bieżącego trafią na rachunek kontrahenta, h. godziny realizacji przelewów - możliwość wprowadzenia częstych transmisji, i. bankowość elektroniczną, j. możliwość otwarcia rachunku pomocniczego nieoprocentowanego. 2. W ramach usługi nie później niż do 30 listopada 2015r. wykonawca zapewni zamawiającemu usługę typu homebanking oraz dostęp do systemu za pośrednictwem elektronicznego kanału komunikacji WWW: a. instalacja systemu u posiadacza rachunku, b. szkolenie w zakresie obsługi systemu 2.1 wykonawca zapewni: a. serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, b. usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, c. zintegrowanie systemu bankowości elektronicznej z programem InfoMedica, użytkowanym przez zamawiającego, d. wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemu, e. możliwość przegrania bazy kontrahentów z poprzedniego systemu bankowego, f. możliwość sporządzania wydruków zobowiązań do zapłaty w każdym dniu, g. udostępnienie programu bankowego w języku polskim. 2.2 system bankowości elektronicznej winien zapewniać w szczególności: a. dokonywanie operacji bankowych (przelewów), b. wgląd w stan i historię operacji przeprowadzonych na własnych rachunkach bankowych, c. drukowanie wyciągów bankowych z ustaleniem salda na koniec każdego dnia, d. płynne współdziałanie systemu bankowości elektronicznej programem InfoMedica, użytkowanym przez zamawiającego, e. bezpieczeństwo systemu, przy czym dostęp użytkowników do systemu zabezpieczony indywidualnym hasłem. 3. Uruchomienie przez bank kredytu w rachunku bieżącym na kwotę 2.300.000,00PLN 3.1 Zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym - hipoteka na nieruchomości do wysokości kredytu, zastaw rejestrowy na kontrakcie medycznym zawartym pomiędzy ZOZ Oświęcim a NFZ, dotyczącym lecznictwa szpitalnego, przy czym umowa o ustanowieniu zastawu rejestrowego winna uwzględniać następujące zapisy: a. Wystawiona przez świadczeniodawcę faktura przedstawiona przez zastawnika do zapłaty nie może opiewać na kwotę wyższą niż 1/12 wartości rocznej umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych, b. Zapłata zastawnikowi będzie mogła nastąpić tylko po uprzednim dokonaniu następujących czynności: stwierdzenie zasadności wystawienia faktury, ustalenie czy faktura dotyczy świadczeń ustalonych w umowie, sprawdzenie czy wykazane w w/w dokumencie ilości, ceny, stawki i wartości wykonanych świadczeń są zgodne z zawartą umową oraz obowiązującymi przepisami, ustalenie czy wierzytelność jest wymagalna, przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej oraz zatwierdzenie do wypłaty faktur przez Narodowy Fundusz Zdrowia, c. MOW NFZ nie będzie posiadał wzajemnych, wymagalnych wierzytelności nadających się do potrącenia wg. stanu na dzień wymagalności kwot wynikających z faktur i - nie zrzekając się uprawnienia do potrącenia - nie dokona takiego potrącenia, d. zastaw będzie mógł wywołać skutek rozporządzający jedynie w zakresie w jakim zastawca nie rozporządził uprzednio wierzytelnością na rzecz osób trzecich. W/w zapisy wynikają z warunków określonych do spełnienia, aby NFZ wydał zgodę na zabezpieczenie kredytu poprzez ustanowienie zastawu rejestrowego. 3.2 Możliwość spłaty kredytu w rachunku bieżącym wynikającego z poprzedniej umowy, nowo przyznanym kredytem, 3.3 Zawarcie umowy na kredyt w rachunku bieżącym na taki sam okres jak umowa na prowadzenie rachunku bankowego, 3.4 Termin wpłaty prowizji, 3.5 Oprocentowanie kredytu, 3.6 Możliwość obniżenia oprocentowania kredytu. 4.Wydanie Karty Business Debit. 5. Wykonywanie innych czynności na rzecz Zamawiającego. 6. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji: a. z tytułu obsługi lokat terminowych i overnight, b. za wpłaty i wypłaty gotówkowe, c. za potwierdzanie sald, d. za wydawanie zaświadczeń i opinii, e. za otwarcie i likwidację rachunków bankowych, f. za niewykorzystaną część kredytu w rachunku bieżącym, g. za przelewy elektroniczne na rachunki prowadzone w Banku Wykonawcy. 7. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji innych niż w ofercie do wysokości określonej w tej ofercie. 8. Wykonawca może załączyć do oferty inne produkty banku, nie opisane wyżej a wynikające z regulaminów obowiązujących u Wykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega, ze pierwszeństwo mają zawsze zapisy zawarte w SIWZ oraz umowie. Zapisy regulaminów obowiązujących u Wykonawcy nie będą miały zastosowania jeżeli będą sprzeczne z umową bądź SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach