Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 3.900.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Powiatu Wielickiego

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 3.900.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Powiatu Wielickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 3.900.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Powiatu Wielickiego Okres kredytowania: 6 lat Uruchomienie kredytu: Kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia 21 grudnia 2009 roku. Dokładna data uruchomienia kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż objęta niniejszym zamówieniem, jednak nie niższej niż 3.000.000,00 zł oraz wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat, prowizji). Spłata rat kapitałowych kredytu: Spłata pierwszej raty kapitałowej w wysokości 51.800,00 zł do dnia 31.01.2010 roku. Kolejne 71 równych rat kapitałowych w wysokości 54.200,00 zł płatne miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca, poczynając od 28 lutego 2010 roku do 31.12.2015 roku. Odsetki: a/.Oprocentowanie kredytu - zmienne, w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc spłaty odsetek powiększone (pomniejszone) o marżę banku w wysokości zgodnej z ofertą przetargową, b/.Odsetki naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc począwszy od następnego miesiąca po udzieleniu kredytu wraz z ratą kapitałową kredytu, na podstawie przesłanego przez bank na 2 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco (bez protestu) z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c/.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w punkcie 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : a/.oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, b/.aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez bank państwowy, do oferty należy załączyć statut banku oraz odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku i sposób jego reprezentacji - załącznik nr 2 do oferty, c/.pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze (zgodnie z art. 23 Pzp, dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum) - załącznik nr 3 do oferty, d/.zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zmianami) - załącznik nr 4 do oferty. W przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami, podmioty te muszą: każdy z nich załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia, wymienione w pkt. 12.2 ppkt.1, 2 i 4 i podpisać ofertę w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkie strony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach