Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 075 6439986
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
ul. Szkolna 5 5
58-533 Mysłakowice
tel. 075 6439986
REGON: 23082170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1/ udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł. na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mysłakowice z przeznaczeniem na wykonanie remontu dróg na terenie gminy na których prowadzona była budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach Karkonoskiego Systemu Wodociągów i Kanalizacji. 2/ uruchomienie kredytu w całości do dnia 15.09.2009 r. 3/ spłata kapitału półrocznie, na ostatni dzień każdego półrocza, 4/ spłata pierwszej raty 30 czerwca 2010 r. 5/ spłata ostatniej raty 31.12.2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłacenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 to znaczy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawi art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; - Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.p/BIP/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
Dodano: 2015-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.650.000 zł
Dodano: 2015-11-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 970 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w wysokości 741.303,00 zł
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.447 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-10-20 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2015-09-22 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-08 - Udzielenie Gminie Frysztak kredytu długoterminowego w kwocie 874.150,76 zł z okresem spłaty w ciągu 2 lat 2023-2024.
Dodano: 2015-09-02 - Udzielenie i obsługa bankowego długoterminowego kredytu w wysokości 2.565.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-04-02