Przetargi.pl
Częściowe dostawy loco kotłownia oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych gminy Działdowo w sezonie grzewczym 2009/2010

Gmina Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6970700
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
    ul. Księżodworska 10 10
    13-200 Działdowo
    tel. 023 6970700
    REGON: 13037802500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowe dostawy loco kotłownia oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych gminy Działdowo w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częściowe dostawy loco kotłownia oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych gminy Działdowo w sezonie grzewczym 2009/2010. Dostawy po uprzednim telefonicznym lub faxem zgłoszeniu zapotrzebowania. Parametry techniczne oleju: wartość opałowa nie mniejsza niż 42000 kJ/kg, zawartość siarki nie wyższa niż 0,3 %. Jakość każdej dostawy powinna być potwierdzona atestem laboratorium producenta. Olej ma być dostarczony w cysternach samochodowych wyposażonych w pompę oraz dystrybutor z cyfrowym miernikiem ilości wydanego oleju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000 PLN Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1. SIWZ, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z Postępowania. Ocena dokonywana na podstawie formuły spałnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia cystern samochodowych wyposażonych w pompę oraz dystrybutor z cyfrowym miernikiem ilości wydanego oleju , jakie posiada Wykonawca wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 dostawy udokumentowane referencjami lub innymi dokumentami ) Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100.000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem ( koncesja na obrót olejem opałowym) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach