Przetargi.pl
Dostawa 2 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu.

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40a
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6584967
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja 40a 40a
    87-100 Toruń
    tel. 056 6584967
    REGON: 00573854900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 ambulansów: 1) 1 ambulans specjalistyczny S z następującym wyposażeniem medycznym: - nosze główne, - transporter noszy głównych, - krzesełko transportowe składane, - nosze podbierakowe, - deska ortopedyczna z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów, - kamizelka ortopedyczna KEDRICA, - materac próżniowy ortopedyczny, - zestaw kołnierzy ortopedycznych, - zestaw szyn KRAMERA, - defibrylator dwufazowy przenośny z modułem teletransmisji ekg, - respirator transportowy, - ssak mechaniczny, - ssak akumulatorowo-sieciowy, - aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi, - worek samorozprężalny dla dorosłych, - worek samorozprężalny dla dzieci, - zestaw laryngoskopów światłowodowych, - pompa infuzyjna, - przenośny ogrzewacz płynów infuzyjnych, - glukometr przenośny, - jednorazowy zestaw do konikotomii, - jednorazowy zestaw do drenażu opłucnej z zastawką bezzwrotna. 2) 1 ambulans podstawowy P z następującym wyposażeniem medycznym: - nosze główne, - transporter noszy głównych, - krzesełko transportowe składane, - nosze podbierakowe, - deska ortopedyczna z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów, - kamizelka ortopedyczna KEDRICA, - materac próżniowy ortopedyczny, - zestaw kołnierzy ortopedycznych, - zestaw szyn KRAMERA, - defibrylator dwufazowy przenośny z modułem teletransmisji ekg, - ssak mechaniczny, - ssak akumulatorowo-sieciowy, - aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi, - worek samorozprężalny dla dorosłych, - worek samorozprężalny dla dzieci, - zestaw laryngoskopów światłowodowych, - przenośny ogrzewacz płynów infuzyjnych, - glukometr przenośny, - jednorazowy zestaw do konikotomii, - jednorazowy zestaw do drenażu opłucnej z zastawką bezzwrotna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 17 300 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy trzysta PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: DnBNord 91 1370 1271 0000 1706 4745 1802 a dowód wpłaty winien być załączony do oferty. 4. Wadium wniesione w innych niż pieniądzu formach musi być dołączone do oferty. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium lub jego zatrzymanie nastąpi w okolicznościach wymienionych w art.46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia-nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia aktualne przepisy i normy dopuszczające do obrotu i świadczenia usług medycznych na terenie RP, w tym m.in.: - świadectwo homologacji oferowanego pojazdu ( załączniki nie są wymagane), - deklarację zgodności oferowanego ambulansu z normą PN EN 1789 - deklaracje zgodności/ certyfikaty sprzętu medycznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach