Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 26
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-52 3896231, 3896237 , fax. 0-52 3897263
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26 26
89-410 Więcbork
tel. 0-52 3896231, 3896237, fax. 0-52 3897263
REGON: 09321366300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-wiecbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzę i doświadczenie, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i art. 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt.2. jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik. 4.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1 Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik 2. 4.2 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymagań technicznych określonych w załączniku 3 SIWZ wraz z wymaganymi w tych załącznikach dokumentami ( w opisie należy podać markę i model oferowanych ambulansów ) - załącznik Nr 3. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4.3. Wypełniona i podpisana Specyfikacja zamówienia załącznik nr 4. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 5, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 5. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz oferty, jedno o świadczenie, jedne warunki graniczne. 4.5. Deklaracje zgodności / certyfikaty CE/ wpisy do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wystawione zgodnie obowiązującymi przepisami. 4.6. Świadectwo homologacji oferowanych ambulansów wydane na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących. 5. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-wiecbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę 2 szt. ambulansów ratunkowych typu C wraz z kompletnym wyposażeniem medycznym w ramach programu Poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w Powiecie Kartuskim poprzez zakup ambulansów na potrzeby oddziału ratunkowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko
Dodano: 2010-05-04 - Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku
Dodano: 2010-01-07 - N-M.ZP/D/8/09 Dostawa 2 szt. ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C
Dodano: 2009-08-27 - Dostawa 2 szt. ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C
Dodano: 2009-08-18 - Dostawa 2 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu.
Dodano: 2009-07-23