Przetargi.pl
Dostawa leków

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szpitalna 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1 1
    26-110 Skarżysko-Kamienna
    tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków różnych oraz neurologicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych oraz oświadczenie wg art. 24 ust 1 i 2 - potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat dostaw oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr. 3 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną dostawę odpowiadającą rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty. c) aktualny dokument świadczący, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłatą podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, g) aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (jeśli dotyczy) h) aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00zł. na cały okres trwania umowy. - w przypadku gdy polisa obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie, że po otrzymaniu zamówienia ,przedłuży ją na czas trwania umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie c, d, f, o których mowa wyżej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjo właściwego organu. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty powyższe dokumenty w systemie spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Powyższe dokumenty muszą być przedłożone w języku polskim. Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Dostawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem, lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność przez notariusz i musi obejmować pełny zakres czynności do których osoba jest uprawomocniona. VIII. Dokumenty stanowiące ofertę : Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 2. wypełniony załącznik nr. 1 - oferowany pakiet 3. aktualne świadectwa rejestracji, dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktów leczniczych do obrotu i użycia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity z 2004r Dz.U. Nr 53 poz. 533 z późn. zmianami). W przypadku składania oferty na wyrób medyczny - oświadczenie, że oferowany wyrób spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z póź. zmianami) Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne świadectwa na oferowane leki i wyroby medyczne i udostępni je na każde żądanie Zamawiającego W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach