Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 6 250 000,00 PLN na sfinansowanie inwestycji realizowanych przez gminę Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 6 250 000,00 PLN na sfinansowanie inwestycji realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w wysokości 6 750 000,00 PLN (słownie: sześć milionów, siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/00 gr.) dla gminy Czarny Dunajec na sfinansowanie następujących zadań: - Zadania finansowanego ze środków Unii Europejskiej o nazwie: /Historyczno-kulturowo-przyrodniczy szlak wokół Tatr/ - 6 250 000, 00 PLN - Modernizacja budynków ośrodków zdrowia - 500 000,00 PLN Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco (Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu) Pobranie kredytu: w dwóch równych transzach po 3 375 000,00 PLN, płatnych na konto gminy Czarny Dunajec w dniach: 30.09.2014 r. oraz 31.12.2014r. Koszt kredytu stanowić będą: - odsetki wg zmiennej stopy procentowej wg WIBOR 3M - stała marża banku wyrażona w ofercie Banku Spłata pierwszej raty kredytu w wysokości 5 250 000,00 PLN, nastąpi po uzyskaniu refundacji kwoty przyznanego dofinansowania pochodzącego z Unii Europejskiej. Przewidywana data spłaty raty to 31.03.2015r. Pozostała kwota kredytu w wysokości 1 500 000,00 PLN, będzie płatna w 5-ciu równych ratach w latach 2016-2020. Oprocentowanie będzie podlegało zmianom co kwartał pierwszego dnia miesiąca danego kwartału a nowa stawka WIBOR 3M będzie z dnia zmiany oprocentowania (tj. z pierwszego miesiąca danego kwartału). Spłata rat kredytu oraz odsetek stanowiących sumę zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3m i stałej marży Banku - następować będzie w ostatnim dniu roboczym w danym kwartale, zgodnie z harmonogramem płatności. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni a liczba dni w roku przestępnym wynosi 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy, tym samym nie wymaga jej aneksowania. Termin spłaty kredytu: spłata w ciągu 6 lat tj. od 2015 r. do 2020 r. - zgodnie z harmonogramem płatności. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne inne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo, bez ponoszenie jakichkolwiek dodatkowych opłat i kosztów, do: - przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, - rezygnacji z części kredytu - zmiany warunków spłaty kredytu W takich przypadkach Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji, a pozostałą kwotę należną do spłaty rozłoży na raty zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W przypadku spłaty całości kredytu lub jego części przed terminem, oprocentowanie będzie liczone za okres faktycznego korzystania z kredytu. Wykorzystanie kredytu nastąpi zgodnie z dyspozycją Zamawiającego Uruchomienie kredytu może nastąpić na podstawie pisemnej dyspozycji na formularzu Wykonawcy. Zamawiający podpisze oświadczenie o egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego z kontrasygnatą Skarbnika Gminy (w trybie art. 97 i nast. ustawy Prawo bankowe). Wszelkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej, zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach