Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Troszyn oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07405 Troszyn, ul. Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 673 168 , fax. 297 671 053
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    ul. Słowackiego 13
    07405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 297 673 168, fax. 297 671 053
    REGON: 55066794200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Troszyn oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Troszyn oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Przewidywany termin uruchomienia kredytu w dniu podpisania umowy lub najpóźniej w drugim dniu po podpisaniu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości bez dodatkowych prowizji i opłat. 4. Okres kredytowania do 31 grudnia 2026 r. 5. Okres karencji w spłacie kredytu uzależniony od oferty wykonawcy, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące. 6. Spłata kapitału następować będzie w latach 2018 -2026 w okresach miesięcznych w równych ratach do dnia 31 grudnia 2026 r., przy czym raty kapitałowe zostaną zaokrąglone w górę do pełnych złotych, a wysokość ostatniej raty będzie uzupełnieniem spłaty całego kredytu. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, raty kredytu zostaną pomniejszone proporcjonalnie o kwotę niewykorzystanej części kredytu, 7. Spłata kapitału następować będzie na koniec każdego miesiąca. Termin spłaty pierwszej rata będzie uzależniony od oferty wykonawcy dotyczącej okresu karencji w spłacie kredytu lecz nie później niż 29 grudzień 2018 r., a termin ostatniej raty to 31 grudnia 2026 r. 8. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie, na ostatni dzień miesiąca, na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez wykonawcę, począwszy od grudnia 2016 r. 9. Odsetki od kredytu będą naliczane miesięcznie według zmiennej stawki WIBOR 1M plus stała marża wykonawcy. Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w dniu uruchomienia kredytu i będzie ulegało zmianie co 1 miesiąc. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do rzeczywistej liczby dni w roku. 10. Koszty obsługi kredytu (cenę kredytu) stanowią: - oprocentowanie kredytu: liczone od wykorzystanego kredytu według zasady - stawka bazowa WIBOR dla depozytów 1M notowana na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jedno – miesięcznym oraz stawka bazowa WIBOR dla depozytów 1M notowana na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jedno – miesięcznych powiększona o marżę stałą wynikającą z oferty stanowi wysokość oprocentowania w miesiącu następnym. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca przez cały okres kredytowania. Nie dopuszcza się naliczania żadnych innych opłat ( np. za prowadzenie rachunków, przelewy). -prowizja : liczona jako % od wykorzystanej kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu kredytu na podstawie noty wystawionej przez wykonawcę, w ciągu 5 dni od otrzymania. Prowizja musi zawierać wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu). 13. Okres kredytowania dla potrzeb wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy liczyć od terminu uruchomienia środków. 14. Prowizja od kredytu płatna po uruchomieniu transz kredytu, proporcjonalnie do uruchamianych transz. 15. Do wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy przyjąć jako datę uruchomienia środków kredytowych - 28 grudzień 2016 r. w kwocie 1 000 000,00 zł oraz oprocentowanie WIBOR 1M aktualne na dzień 30.11.2016 r. tj. 1,66% 16. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwot i terminów uruchomienia transz kredytu bez dodatkowych kosztów. 18. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy pzp Zamawiający wymaga aby osoby monitorujące realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy posiadały zatrudnienie u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. 19. W związku z powyższym Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt.18. W wykazie osób Wykonawca zobowiązany jest podać: imię, nazwisko, zakres czynności wykonywanych prac poprzez poszczególne osoby oraz termin obowiązywania umowy o pracę dla każdej wykazanej osoby. W przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie wskazanego powyżej zatrudnienia Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach