Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 500 000,00zł.- nr referencyjny GKI 271.19.2016

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 571 190 , fax. 257 571 190
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1
    05307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 257 571 190, fax. 257 571 190
    REGON: 71158265800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 500 000,00zł.- nr referencyjny GKI 271.19.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 500 000,00 PLN (słownie: Pięćset tysięcy złotych ) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). 2. Charakterystyka kredytu określonego w ust. 1: 1) okres kredytowania ustala się na lata 2016 – 2027 2) okres karencji w spłacie rat do 31.12.2017 r. 3) realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek budżetu Gminy Dobre: - I transza 500 000,00zł. do dnia 30 grudnia 2016 r. 4) spłata rat kapitałowych następować będzie kwartalnie według harmonogramu po okresie karencji : 1 rata do dnia 31.01.2018 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 487 500,00 zł. 2 rata do dnia 30.04.2018 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 475 000,00 zł. 3 rata do dnia 31.07.2018 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 462 500,00 zł. 4 rata do dnia 31.10.2018 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 450 000,00 zł. 5 rata do dnia 31.01.2019 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 437 500,00 zł. 6 rata do dnia 30.04.2019 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 425 000,00 zł. 7 rata do dnia 31.07.2019 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 412 500,00 zł. 8 rata do dnia 31.10.2019 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 400 000,00 zł. 9 rata do dnia 31.01.2020 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 387 500,00 zł. 10 rata do dnia 30.04.2020 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 375 000,00 zł. 11 rata do dnia 31.07.2020 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 362 500,00 zł. 12 rata do dnia 31.10.2020 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 350 000,00 zł. 13 rata do dnia 31.01.2021 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 337 500,00 zł. 14 rata do dnia 30.04.2021 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 325 000,00 zł. 15 rata do dnia 31.07.2021 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 312 500,00 zł. 16 rata do dnia 31.10.2021 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 300 000,00 zł. 17 rata do dnia 31.01.2022 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 287 500,00 zł. 18 rata do dnia 30.04.2022 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 275 000,00 zł. 19 rata do dnia 31.07.2022 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 262 500,00 zł. 20 rata do dnia 31.10.2022 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 250 000,00 zł. 21 rata do dnia 31.01.2023 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 237 500,00 zł. 22 rata do dnia 30.04.2023 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 225 000,00 zł. 23 rata do dnia 31.07.2023 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 212 500,00 zł. 24 rata do dnia 31.10.2023 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 200 000,00 zł. 25 rata do dnia 31.01.2024 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 187 500,00 zł. 26 rata do dnia 30.04.2024 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 175 000,00 zł. 27 rata do dnia 31.07.2024 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 162 500,00 zł. 28 rata do dnia 31.10.2024 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 150 000,00 zł. 29 rata do dnia 31.01.2025 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 137 500,00 zł. 30 rata do dnia 30.04.2025 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 125 000,00 zł. 31 rata do dnia 31.07.2025 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 112 500,00 zł. 32 rata do dnia 31.10.2025 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 100 000,00 zł. 33 rata do dnia 31.01.2026 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 87 500,00 zł. 34 rata do dnia 30.04.2026 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 75 000,00 zł. 35 rata do dnia 31.07.2026 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 62 500,00 zł. 36 rata do dnia 31.10.2026 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 50 000,00 zł. 37 rata do dnia 31.01.2027 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 37 500,00 zł. 38 rata do dnia 30.04.2027 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 25 000,00 zł. 39 rata do dnia 31.07.2027 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 12 500,00 zł. 40 rata do dnia 31.10.2027 r. w kwocie 12 500,00 zł. do kwoty 0,00 zł. 5) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.01.2017 r. 6) płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień, 7) oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku. 8) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, 9) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 10) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11) wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0%. 12) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 12.12.2016 r. tj. 1,66 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach