Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na wyprzedzające finansowanie zadania Kompleksowe zagospodarowanie centrum Dobrej

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra 233
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3330020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 18 3330020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 00053222800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na wyprzedzające finansowanie zadania Kompleksowe zagospodarowanie centrum Dobrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na wyprzedzające finansowanie zadania Kompleksowe zagospodarowanie centrum Dobrej w kwocie 1.516.693,86 zł. 1. Udzielenie kredytu w jednej transzy do 30.12.2011r. 2. Spłata kredytu jednorazowa do 30.12.2012r. 3. Oprocentowanie naliczane przez Bank w okresach miesięcznych będzie spłacane do 15 dnia miesiąca następnego za które należne oprocentowanie zostało naliczone, pierwsza spłata odsetek 15.02.2012. 4. Oprocentowanie kredytu jest zmienne wyrażone jako stawka WIBOR 1M powiększona o stałą marżę Banku 5. Prowizja jednorazowa wyłącznie od udzielone kredytu 6. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco 7. Źródło spłaty kredytu- dochody budżetu Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach