Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2 500 000 zł.

Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 6316347
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
    ul. Narutowicza 38 38
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 6316347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2 500 000 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2 500 000 zł. (słownie złotych: Dwa miliony pięćset tysięcy) zgodnie z Uchwałą Nr XXXIII/251/09 Rady Powiatu Tarnowskiego z dnia 04 grudnia 2009r., z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Powiatu Tarnowskiego w 2009r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów a. Okres kredytowania: 2 lata b. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: jednorazowo - grudzień 2009 c. Okres spłaty kapitału: 8 rat płatnych w okresach kwartalnych , w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału d. Karencja w spłacie rat kapitałowych : pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2010r., ostatnia w dniu 20.12.2011r. e. Oprocentowanie: 3m stawka WIBOR (3M) powiększoną o marżę zaproponowaną przez Wykonawcę. Dopuszcza się oferowanie marży ujemnej. f. Odsetki liczone będą od kwoty pozostałego do spłaty kredytu g. Okresy odsetkowe: 9 rat płatnych w okresach kwartalnych , w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, pierwsza rata płatna 31.12. 2009r. ostatnia w dniu 20.12.2011r. h. Prowizja: jednorazowa (% od kwoty kredytu) i. Rodzaj zabezpieczenia: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową j. Na warunkach określonych w umowie bank nie pobierze opłat i prowizji od przedterminowej spłaty kredytu k. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3 000,- (słownie złotych: Trzy tysiące 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a. pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w 1 do 4) zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2. oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach