Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 600 000,00 PLN

Gmina Żelechlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 97-226 Żelechlinek, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 122 712 , fax. 447 122 770
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelechlinek
    Plac Tysiąclecia 1
    97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie
    tel. 447 122 712, fax. 447 122 770
    REGON: 59064783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 600 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 600 000,00 PLN”. 1. Wysokość kredytu wynosi 1 600 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu. W przypadku zmniejszenia wysokości kredytu wymagane jest proporcjonalne obniżenie rat kredytu spłacanych przez Zamawiającego. 2. Kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy. Planowany termin do zaciągnięcia kredytu: 30.10.2019 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną. 4. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani opłat za przyznanie i uruchomienie kredytu. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 6. Koszt kredytu składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR i stałej marży. 7. Karencja w spłacie rat kapitału do dnia 30.04.2020 r. 8. Kredyt spłacany będzie w latach 2020 - 2027 w 18 ratach płatnych ostatniego dnia roboczego danego miesiąca według poniższego harmonogramu: 1) 30.04.2020 r. – 25 000,00 zł, 2) 30.09.2020 r. – 25 000,00 zł, 3) 30.04.2021 r. – 25 000,00 zł, 4) 30.09.2021 r. – 25 000,00 zł, 5) 29.04.2022 r. – 50 000,00 zł, 6) 29.07.2022 r. – 50 000,00 zł, 7) 31.10.2022 r. – 50 000,00 zł, 8) 28.04.2023 r. – 50 000,00 zł, 9) 31.07.2023 r. – 50 000,00 zł, 10) 29.09.2023 r. – 50 000,00 zł, 11) 30.04.2024 r. – 200 000,00 zł, 12) 30.09.2024 r. – 200 000,00 zł, 13) 30.04.2025 r. – 200 000,00 zł, 14) 30.09.2025 r. – 200 000,00 zł, 15) 30.04.2026 r. – 100 000,00 zł, 16) 30.09.2026 r. – 100 000,00 zł, 17) 30.04.2027 r. – 100 000,00 zł, 18) 30.09.2027 r. – 100 000,00 zł 9. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy. 10. Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy. 11. Stawka WIBOR 1M ustalona będzie dla każdego okresu obrachunkowego według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. 12. Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie wraz z wykazem usług, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom – załącznik nr 6 do SIWZ 4) Oświadczenie- grupa kapitałowa- z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach