Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „ Dobrego Zdrowia ” w Głuchowie w sezonie grzewczym 2019/2020

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
    REGON: 53268800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „ Dobrego Zdrowia ” w Głuchowie w sezonie grzewczym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy dostaw oleju napędowego do celów grzewczych lekkiego niskosiarkowego wraz z transportem dostawcy do budynków Szkół Podstawowych w Wysokienicach, Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „Dobrego Zdrowia” w Głuchowie. Olej napędowy do celów grzewczych winien spełniać Polską Normę PN – C – 96024, wymagania „ Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L – 1 oraz wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z dnia 7 listopada 2014r. poz. 1547) tj.: - gęstość w temp. 15oC – max. 860 kg/m3 - wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg - temp. zapłonu min. 56oC - lepkość kinematyczna w temp.20 oC max. 6 mm2 /s. - temp. płynięcia max. – 20 oC - zawartość siarki max 0,10% (m/m) - barwa czerwona 2. Przewidywana wielkość dostaw obejmuje około 56 000 l oleju z podziałem na odbiorców: 1) około 25 000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Wysokienicach - dostawy w okresie: listopad 2019 – kwiecień 2020 2) około 11 000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Michowicach - dostawy w okresie: listopad 2019 – kwiecień 2020 3) około 10 000 litrów dla Gminnego Przedszkola w Głuchowie - dostawy w okresie: listopad 2019 – kwiecień 2020 4) około 10 000 litrów dla NZOZ „Dobrego Zdrowia” w Głuchowie - dostawy w okresie: listopad 2019 – kwiecień 2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23122100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień Wykonawca załączy: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej www.bip.gluchow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach