Gmina Lgota Wielka ogłasza przetarg
- Adres: 97565 Lgota Wielka, Ul. Radomszczańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 680 13 81 , fax. (044) 680 17 77
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lgota Wielka
Ul. Radomszczańska 60
97565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
tel. (044) 680 13 81, fax. (044) 680 17 77
REGON: 59064813200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgota.i-bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA OKRES 24 MIESIĘCY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości około l69 100 l na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, do następujących placówek : 3.1.1.Część I - dla jednostek Gminy Lgota Wielka 1.Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej ul. Radomszczańska 60 – 28 400 l 2.Dom Nauczyciela Kolonia Lgota nr 1 - 4 000 l 3.Budynek Lgota Wielka ul. Radomszczańska 81 - 6 200 l 4.Agronomówka Lgota Wielka ul .Rolnicza 3 - 4 000 l 5. S P Gminny Ośrodek Zdrowia Lgota Wielka ul. Rolnicza 1 - 8 000 l 6. Budynek mieszkań komunalnych w Krzywanicach - 14 000 l 7. Mieszkanie komunalne w Krępie - 500 l 8. Sala sportowa w Brudzicach - 14 000 l 9. Budynek mieszkań komunalnych w Woźnikach - 15 000 l 10. Wiejski Dom Kultury w Krzywanicach - 5 000 l 11. Świetlica wiejska w Wiewiórowie - 10 000 l 12.Świetlica wiejska w Długim - 2 000 l 3.1.2.Część II dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach - 10 000 l 3.1.3.Część III dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie - 30 000 l 3.1.4.Część IV dla Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej - 18 000 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23122100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi przedmiotem zamówienia tj. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę (również te złożone na załączonych do SIWZ wzorach) muszą być podpisane; za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W sytuacji, w której pełnomocnik działa na podstawie innego pełnomocnictwa lub pełnomocnictw (tzw. ciąg pełnomocnictw), wówczas takie pełnomocnictwo(-a) winno zostać załączone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. pozostałe oświadczenia i dokumenty (inne niż wymienione w pkt. 6.1 i 6.3 SIWZ) należy załączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, chyba że specyfikacja stanowi inaczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W OKRESIE OD 01.01.2021R. DO 31.12.2022R
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „ Dobrego Zdrowia ” w Głuchowie w sezonie grzewczym 2019/2020
Dodano: 2019-09-25 - „Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „Dobrego Zdrowia” w Głuchowie w sezonie grzewczym 2018/2019”
Dodano: 2018-08-02 - Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ „ Dobrego Zdrowia ” w Głuchowie w sezonie grzewczym 2017/2018
Dodano: 2017-09-26