Gmina Nielisz ogłasza przetarg
- Adres: 22413 Nielisz, Nielisz
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
Nielisz 279
22413 Nielisz, woj. lubelskie
tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
REGON: 54352200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 690 000,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2018 tj.: - „Przebudowa drogi gminnej nr 110171L w miejscowości Zarudzie” – zadanie realizowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019; - „Budowa drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Nawóz” – zadanie realizowane w ramach Rządowego programu na rzecz rozwoju oraz konkurencyjności regionów poprzez wsparcie lokalnej infrastruktury drogowej; - „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Ruskich Piaskach” – zadanie zrealizowane w ramach PROW na lata 2014-2020; - pomoc finansowa dla Powiatu Zamojskiego na „Przebudowę drogi powiatowej nr 3220L Stary Zamość – Krzak” – zadanie realizowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 poprzez Powiat Zamojski na mocy umowy o wspólnym finansowaniu zadania 1)Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Kredytobiorcy, jednak nie później niż do 20 grudnia 2018r. 2)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z pkt. 2 formularza ofertowego 3)Spłata kapitału kredytu w 24 ratach kwartalnych do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, w latach 2023-2028 4). Okres Kredytowania: 10 lat, 5). Spłata kredytu nastąpi wg zestawienia, w tym: - 2023- 60 000,00 zł w czterech równych ratach po 15 000,00 zł - 2024- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł - 2025- 140 000,00 zł w czterech równych ratach po 35 000,00 zł - 2026- 140 000,00 zł w czterech równych ratach po 35 000,00 zł - 2027- 150 000,00 zł w trzech równych ratach po 35 000,00 zł oraz jednej racie równej 45 000,00 zł - 2028- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł 6). Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2018 r. 7). Zamawiający nie przewiduje możliwości poddania się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postepowania cywilnego 8). Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 5, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO - KREDYTOBIORCY POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 9). Zamawiający zastrzega sobie okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2023r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.8.1997 Prawo Bankowe (Dz.U. 2017 poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) (według wzoru stanowiącego załącznik 4 do SIWZ). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. W przypadku banku państwowego, wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku; 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku, gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę, 5. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.150.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów“
Dodano: 2021-01-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 870 000,00 zł z przeznaczeniemna finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2021-01-18