Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 800 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w 2010 roku.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 800 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 4.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze na 2010 rok, przy czym Zamawiający wymaga, aby: 1)Wykonawca postawił do dyspozycji Gminy Klucze środki w wysokości 4.800.000,00 zł od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r., płatne w transzach, których wysokość i termin ich uruchomienia przez Bank określone będą przez Zamawiającego na piśmie z cztero dniowym wyprzedzeniem. Bank przekaże zadysponowaną kwotę kredytu na konto Zamawiającego o numerze: 43 1240 4748 1111 0000 4877 3548. 2)odsetki naliczane i pobierane były kwartalnie, od niespłaconej kwoty kredytu w 10 dniu następnego miesiąca po zakończeniu kwartału, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, przesłanej w terminie do 7 dnia następnego miesiąca po zakończonym kwartale. Odsetki za 2010 r. płatne do 10.01.2011r., ostatnia rata odsetkowa za okres IV kwartału 2020 r. płatna do dnia 31 12.2020 r. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek zgodnie z prawem bankowym, przyjmując liczbę dni w roku 365 oraz faktyczną liczbę dni w danym miesiącu. 3)spłata kapitału następowała w okresach kwartalnych począwszy od 31 marca 2011 r. do 31 grudnia 2020 r. w równych ratach, w wysokości 120 000,00 zł każda 4)wysokość oprocentowania kredytu była naliczana wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienioną zasadą: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla trzymiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, 5)dopuszczalna była wcześniejsza spłata kredytu w części lub w całości bez dodatkowych opłat (odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy), 6)w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, strony ustaliły nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapisały w formie aneksu do umowy, 7)koszty obsługi kredytu stanowiły wyłącznie odsetki od udzielonego kredytu i prowizja przygotowawcza, która nie może przekroczyć 0,50% kwoty udzielonego kredytu, płatna każdorazowo od wysokości uruchomionej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, 8)zabezpieczeniem kredytu był tylko weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 9)prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi odbywało się bez opłat i prowizji, 10)nie umieszczano zapisu w umowie o udzieleniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym, 11) Zamawiający nie dopuszcza innych opłat bankowych poza marżą i prowizją od udzielonego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 i musi ono znaleźć się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu (potwierdzenie dokonania przelewu) bądź w innej formie należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysikość marży kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach