Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.130.664 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2011

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.130.664 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.130.664 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2011. 2.Okres kredytowania: 2011 r. do końca 2020 r. 3.Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2011 r. 4.Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych. 5.Kapitał spłacany będzie w trzydziestu sześciu ratach kwartalnych, począwszy od 31.03.2012 r., w tym: - 35 kolejnych rat w wysokości 60.000 PLN każda i ostatnia rata płatna 31.12.2020 r. w wysokości 30.664 PLN. 6.Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: 1)stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, 2)odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnej informacji wykonawcy 7.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8.Zastrzega się możliwość niewykorzystania części lub całości kredytu bez podania przyczyny. 9.W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub rezygnacji z wykorzystania całości kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. 10.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu w tym opłat i prowizji. 11.W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 12.W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenie zapiszą w formie aneksu do umowy. 13.Kredyt uruchomiony będzie do 31.12.2011 roku w transzach. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem - 4 dniowym przed uruchomieniem transzy przez Bank. 14.W przypadku rezygnacji z wykorzystania kredytu Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę na piśmie nie później niż do dnia 27.12.2011r. 15.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż prowizja bankowa od udzielonego kredytu. Prowizja określona będzie procentowo w stosunku do kwoty kredytu i wyniesie maksimum 0,5% kwoty kredytu. Płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego, na który należy przekazać należną kwotę. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia on na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl , w zakładce /Budżet i majątek/ uchwały budżetowe za okres 2003-2011, sprawozdania budżetowe za lata 2003-2011 r., opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie. Inne dokumenty niezbędne Wykonawcy do oceny zdolności kredytowej, a będące w posiadaniu Zamawiającego udostępnia się do wglądu wyłącznie w jego siedzibie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach