Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 059 296,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych.

Gmina Zadzim ogłasza przetarg

  • Adres: 99-232 Zadzim, Zadzim 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 786 160 , fax. 436 786 660
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zadzim
    Zadzim 44
    99-232 Zadzim, woj. łódzkie
    tel. 436 786 160, fax. 436 786 660
    REGON: 54785600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 059 296,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych. Kwota kredytu – 1 059 296,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100). Okres kredytowania – Zamawiający zobowiązuje się spłacić kredyt wraz z odsetkami do dnia 30.11.2029 r. Okres karencji w spłacie kapitału – do dnia 29.04.2026 r. Początek spłaty kapitału – od dnia 30.04.2026 r. Spłata kapitału w złotych polskich, 2 raty rocznie, w wysokości określonej w harmonogramie (terminarzu) spłat stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do dnia 31 maja oraz 30 listopada każdego roku. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia, płatne do ostatniego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Zamawiający dopuszcza powiadomienie o wysokości naliczonych odsetek na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. Planowane uruchomienie kredytu w następujących terminach: Data uruchomienia transzy kredytu: jedna transza do dnia 29.06.2020 r. 1 059 296,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż planowane uruchomienie transzy kredytu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż łączna kwota uruchomionego kredytu nie może być mniejsza od kwoty 1 059 296,00 zł. Zamawiający zastrzega, że terminy spłaty kredytu i wysokość poszczególnych rat kredytu mogą ulec zmianie bez pobierania przez Bank dodatkowych opłat. Zabezpieczenie kredytu w formie: weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu, deklaracji wekslowej. Koszty obsługi kredytu, cenę ofertową stanowi suma rat odsetkowych (obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty, data notowania na dzień 25 maja 2020 r., wynoszącą 0,64 %) powiększoną o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 1M (z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty) i marży banku. Marża Banku nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, natomiast stawka WIBOR 1M przyjmowana do wyliczenia oprocentowania kredytu pobierana jest z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty. Jeżeli stopa WIBOR 1M nie została ogłoszona lub ustalona na ten dzień, obowiązuje stopa WIBOR z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie danej stopy. Przy wyliczeniu odsetek od kredytu stosowany będzie kalendarz rzeczywisty (tj. rzeczywista liczba dni w miesiącu i rzeczywista liczba dni w roku). Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź w części, bez dodatkowych opłat. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadać będzie na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1) zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń społecznych regulowane są terminowo, 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo, 3) nie posiada zobowiązań spornych wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) nie jest objęty ugodą zawartą z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 5) posiadane rachunki bankowe są wolne od zajęć egzekucyjnych. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia wzór umowy, który musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamówienie, którego przedmiotem jest udzielenie kredytu, może być realizowane w różny sposób, trudno wyodrębnić tu czynności które są niezbędne do realizacji zamówienia i jednocześnie odpowiadają cechom stosunku pracy. Czynności wykonywane przy realizacji zamówienia polegające na obsłudze kredytu nie stanowią wykonywania pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy. Z tego względu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie znajduje zastosowania. Sprawozdania finansowe Zamawiający udostępnia na stronie https://zadzim.bip.gov.pl/finanse/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zwane dalej - oświadczeniem - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4; 3.Wskazanie części zamówienia, których wykonanie będzie powierzone Podwykonawcom wraz ze wskazaniem firm Podwykonawców, wg załącznika nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 4.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych), wg załącznika nr 8 do SIWZ – jeżeli dotyczy; 5.W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r poz. 184 z póż. zm.). –załącznik nr 9;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach