Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo

Gmina Kozłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 267 505 , fax. 896 267 502
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłowo
    ul. Mazurska 3
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 267 505, fax. 896 267 502
    REGON: 53825400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo. 1.2.Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 11 lat bez uwzględniania okresu karencji. 1.3.Okres karencji spłaty kapitału wynosi 1 rok od dnia zawarcia umowy. 1.4.Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy do dnia 28 grudnia 2019 r. 1.5. Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: I transza w wysokości 300 000,00 zł do dnia 30 września 2019, II transza w wysokości 300 000,00- zł do dnia 30 października 2019, III transza w wysokości 544 871,00- zł do dnia 10 grudnia 2019, 1.6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w/w harmonogramu określonego w pkt.1.5 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. Jednocześnie Zamawiający przewiduje możliwość nie wykorzystania całości przewidywanej kwoty kredytu. 1.7.Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie ( dyspozycje wypłaty) Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia otrzymania przez bank informacji od Zamawiającego na konto bankowe wskazane w dyspozycji wypłaty. 1.8.Wykorzystanie kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. 1.9.Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 1.10.Zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.11.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 1.12.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3M.Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 1.13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 1.14. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 1.15. Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia. Naliczenia odsetek dokonuje się w ostatnim dniu każdego miesiąca. Odsetki spłacane są w okresach miesięcznych. Spłaty odsetek będą dokonywane w terminie 14 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej o wysokości naliczonych odsetek. 1.16. Za spłatę kredytu lub jego rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 1.17. Odsetki spłacane będą bez okresu karencji w okresach miesięcznych. 1.18. Wartość wszystkich prowizji i opłat od udzielonego kredytu wyniesie „0%”. 1.19.Spłata kredytu w ratach od 30.09.2020 do 31.12.2030 r. z karencją 12 miesięcy w następujących terminach: - 1 rata w wysokości 10.000,00 zł w dniu 30.09.2020 r. - 1 rata w wysokości 10.000,00 zł w dniu 30.06.2021 r. - 2 raty w wysokości po 10.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2022 r. do dnia 30.06.2022 r. - 3 raty w wysokości po 10.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2023 r. do dnia 30.09.2023 r. - 4 raty w wysokości po 15.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. - 4 raty w wysokości po 17.500,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. - 4 raty w wysokości po 43.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. - 3 raty w wysokości po 43.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2027 r. do dnia 30.09.2027 r. - 1 rata w wysokości po 43.871,00 zł, każda, płatna w okresie do dnia 31.12.2027r. - 12 rat w wysokości po 50.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2028 r. do dnia 31.12.2030 r. 1.20. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z póżn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PEŁEN WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ZAWARTY JEST W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach