Gmina Czerniewice ogłasza przetarg
- Adres: 97216 Czerniewice, ul. Mazowiecka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 104 044 , fax. 447 104 010
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerniewice
ul. Mazowiecka 42
97216 Czerniewice, woj. łódzkie
tel. 447 104 044, fax. 447 104 010
REGON: 59064809500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/Article/id,125.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 700 000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 PLN” na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czerniewice w 2017 roku. 2.Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu. W przypadku zmniejszenia wysokości kredytu wymagane jest proporcjonalne obniżenie rat kredytu spłacanych przez Zamawiającego. Minimalna kwota kredytu 400.000,00zł. 3. Kredyt będzie pobierany transzami. Planowany termin do uruchomienia kredytu: - I transza do dnia 30 listopada 2017 roku w kwocie – 400 000,00 zł, - II transza do dnia 28 grudnia 2017 roku w kwocie - 300 000,00 zł. 4. Karencja w spłacie rat kapitału do dnia 31.01.2020 roku. 5.Wykonawca zobowiązany jest uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną. Czas uruchomienia kredytu jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6.Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani opłat za przyznanie i uruchomienie kredytu. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 8.Koszt kredytu składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR i stałej marży. 9.Kredyt spłacany będzie w latach 2020-2026 w miesięcznych ratach płatnych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2020 roku do miesiąca grudnia 2026 roku. Ilość rat: 84, wysokość raty miesięcznej została określona w harmonogramie spłaty kredytu (zał. Nr 1 do formularza ofertowego) 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 11.Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych na dzień ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 12.Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej udzielonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015r. Nr 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 ustawy Prawo Bankowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
Dodano: 2024-04-19 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyca w okresie od 01.06.2024 r. do 31.05.2027 r”.
Dodano: 2024-03-08 - Bankowa Obsługa Budżetu Miasta Brzeziny i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2023-04-17 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Rzeczyca oraz jej jednostek organizacyjnych na rok 2023
Dodano: 2022-11-29 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Rzeczyca oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2023-2025
Dodano: 2022-11-29 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Kutno oraz jednostek organizacyjnych Miasta Kutno.
Dodano: 2022-11-17 - "Bankowa obsługa budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych"
Dodano: 2022-09-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-02-09 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2021-02-01 - Usługa przekazywania świadczeń, wynagrodzeń i innych zobowiązań, na indywidualne rachunki bankowe oraz kompleksowa obsługa rachunków OR KRUS w Łodzi
Dodano: 2021-01-08