Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyca w okresie od 01.06.2024 r. do 31.05.2027 r”.

GMINA ŁĘCZYCA ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24/388 21 17 , fax. 24/388 37 65
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁĘCZYCA
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 24/388 21 17, fax. 24/388 37 65
    REGON: 611015767
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaleczyca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyca w okresie od 01.06.2024 r. do 31.05.2027 r”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Łęczyca i jej jednostek organizacyjnych wokresie 36 miesięcy ( umowa obowiązywać będzie od od 01.06.2024r. do 31.05.2027 r. z zastrzeżeniem, że przygotowanie,uruchomienie i przeszkolenie w zakresie systemu obsługi bankowej zostanie zrealizowane do dnia 15.05.2024 r.) Numerynowych rachunków bankowych, które będą obowiązywały od 01.06.2024 r. zostaną wskazane Zamawiającemu w terminie 7dni od dnia podpisania umowy. Wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. Wprzypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnychz zawartą umową. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego oraz przezosoby uprawnione ze strony jednostek organizacyjnych.3. Wykonawca zapewni obsługę Zamawiającego we wszystkich placówkach bankowych zlokalizowanych w granicachadministracyjnych miasta Łęczyca.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 5 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone napodstawie art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w powyższym zakresie, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwoleniena prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisamiustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.), a w przypadku określonym wart. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życieustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach