Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2015 r w kwocie 3.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji radłowskiej

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2015 r w kwocie 3.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji radłowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2015 r w kwocie 3.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji radłowskiej (wkład własny do zadania finansowanego z udziałem środków europejskich). 2. Źródłem pokrycia rat oraz odsetek kredytu w wysokości 3.000.000,00 zł będą dochody własne budżetu Gminy Radłów. 3. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy. 4. Uruchomienie kredytu planuje się w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym uruchomiono kredyt. 6. Spłata kapitału następować będzie, na koniec marca, czerwca, września i grudnia każdego roku, począwszy od marca 2016 roku, zgodnie z niniejszym harmonogramem, okreslonym w SIWZ 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa oprocentowania WIBOR 1 M (z dnia podpisania umowy kredytowej) + marża. Marża będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 9. Zabezpieczenie kredytu - zgodnie z pkt. XIX SIWZ, tj. a) weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową lub b) weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji bankowej BTE. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11. W celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Zamawiającego w załączeniu przedkładamy dokumenty wymienione w Załączniku nr 4. 12. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. 13. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie i prowizja za udzielenie kredytu oraz inne koszty, określone w załączniku do formularza ofertowego. 15. Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu (jeśli dotyczy). 16. Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji od: wcześniejszej spłaty kredytu, aneksowania umowy, oraz dodatkowych opłat i prowizji lub odsetek od: niewykorzystanej kwoty kredytu. 17. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 18. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy 19. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.05.2015 r. do godz. 1200. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr PPI.271.11.15 2. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tego dokumentu zgodnie z wymaganiami pkt IX.3 SIWZ. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Radłowie tj. pon. 7.30-17.00 wt.- czw. 7.30 - 15.30, pt. 7.30-14.00. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA WADIUM, BĘDZIE WYKLUCZONY. 3. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zabezpieczenie kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach