Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań kredytowych zaciągniętych w latach poprzednich na realizację zadań inwestycyjnych

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra 233
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3330020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 18 3330020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 00053222800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań kredytowych zaciągniętych w latach poprzednich na realizację zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań kredytowych zaciągniętych w latach poprzednich na realizację zadań inwestycyjnych w kwocie 1 449 601,00 zł. 1.Udzielenie kredytu w jednej transzy do 20.06.2011r. 2.Karencja w spłacie pierwszej raty kredytu do 31.01.2012r. 3.Spłata rat kapitałowych - 4 raty w ciągu roku, 4.Spłata kredytu w 39 ratach po 36.240,00zł począwszy od 31.01.2012 r., ostatnia 40 rata w wysokości 36.241,00 zł. płatna do 31.10.2021 roku 5.Oprocentowanie naliczane przez Bank w okresach miesięcznych będzie spłacane do końca każdego miesiąca kalendarzowego, za który należne oprocentowanie zostało naliczone, pierwsza spłata odsetek do dnia 30.06.2011 roku. 6.Oprocentowanie kredytu jest zmienne wyrażone jako stawka WIBOR 1M powiększona o stałą marżę Banku 7.Prowizja jednorazowa wyłącznie od udzielone kredytu 8.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco 9.Źródło spłaty kredytu- dochody budżetu gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach