Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówno w 2020 roku oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

Gmina Dąbrówno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 474 087 , fax. 896 474 087
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówno
    ul. Kościuszki 21
    14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 474 087, fax. 896 474 087
    REGON: 51074321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówno w 2020 roku oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu Gminy Dąbrówno w 2020 r., oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań. zgodnie z poniższymi postanowieniami: 1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu. 2. Maksymalna wysokość kredytu długoterminowego wynosić będzie 773 000,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100zł). 3. Kredyt uruchamiany będzie w jednej transzy na podstawie dyspozycji uruchomienia złożonej przez Zamawiającego na drukach Banku. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz regulowania wysokości i ilości transz stosownie do potrzeb Zamawiającego. 5. Umowa z bankiem będzie podpisana na pełną wielkość kredytu podaną w opisie przedmiotu zamówienia. Po wyliczeniu ostatecznej wielkości zaciągniętego kredytu zmiana umowy nastąpi w postaci aneksu, w którym zostanie ustalony na nowo harmonogram spłat uwzględniający ostateczną wysokość kredytu. (Zmiana harmonogramu nie spowoduje wydłużenia okresu kredytowania tj. nie przekroczy 30.11.2031 r). Zmniejszenie wielkości kredytu nie może pociągać za sobą zmiany warunków oprocentowania oraz dodatkowych opłat. 6. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy. 7. Spłata kapitału nastąpi w okresie 10 lat począwszy od roku 2022. Karencja w spłacie do dnia 19.03.2022 r. 8. Spłata kapitału nastąpi w 25 ratach płatnych począwszy od 20.03.2022 r. płatnych do dwudziestego dnia po racie podatku, według harmonogramu spłat stanowiącego załącznik do wniosku. 9. Naliczanie odsetek dokonuje się w okresach 1-miesięcznych, od rzeczywistego salda, wg kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 10. Okresy odsetkowe dotyczące roku 2020 liczone będą od dnia wypłaty środków do końca tych okresów. Naliczenie odsetek następuje od uruchomionej kwoty kredytu. 11. Spłata odsetek od kredytu nastąpi w terminie do 15 dnia miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy dostarczonej do 7 dnia miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego. 12. Oprocentowanie kredytu stanowi sumę stopy WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych z ostatniego notowania w m-cu poprzedzającym okres odsetkowy, za który będą naliczane odsetki oraz marży Wykonawcy określonej w ofercie przetargowej (obejmującej łącznie wszystkie prowizje i marżę banku). 13. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w PLN. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kapitałowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 15. Wykonawca wyda bezpłatne zaświadczenie w zakresie terminowości spłaty kredytu i przebiegu współpracy, na wniosek Zamawiającego. 16. Zabezpieczenie stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli zamawiającego i wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. Informacje dodatkowe: 1. Na rachunkach Zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 2. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 3. U Zamawiającego nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r o finansach publicznych. 4. U Zamawiającego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 5. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tyt. obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu. 6. Zamawiający nie udzielał poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 7. Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno-prywatnym. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie czynności rachunkowo-księgowych oraz kontakt z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, lub w przypadku banków przekształconych z państwowych – pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy –Prawo bankowe – w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności trans granicznej. (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach