Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 3.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 41105069800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 3.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 3.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Zamawiający wymaga: a) sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 3 transzach: 600.000,00 zł do dnia 10 września 2020r.; 1.400.000,00 zł do dnia 30 września 2020r.; 1.000.000,00 zł do dnia 31 grudnia 2020r. na wskazany rachunek bankowy Gminy Włoszakowice, b) okres kredytowania: od 10.09.2020r. do 10.04.2026r. (tj. od dnia uruchomienia transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), c) karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 30.06.2021r., d) okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: termin spłaty i kwota raty odpowiednio: 30.06.2021 - 100.000,00 zł, 30.09.2021 - 82 981,52 zł, 30.06.2022 - 50 010,00 zł; 30.09.2022 - 50 000,00 zł; 30.06.2023 - 66 780,00 zł; 30.09.2023 - 50 000,00 zł; 30.06.2024 - 200 000,00 zł; 30.09.2024 - 133 613,85 zł; 31.03.2025 - 400 000,00 zł; 30.06.2025 - 500 000,00 zł; 30.09.2025 - 500 000,00 zł; 31.12.2025 - 150 463,29 zł; 31.03.2026 - 716 151,34 zł; e)sposób płatności odsetek: odsetki płatne kwartalnie, spłata rat odsetkowych będzie następowała: kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi w dniu 10.10.2020. r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 30.09.2020 r.; f) koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M z dn. 09.06.2020 roku – 0,24 %, powiększony lub pomniejszony o marżę „m” Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy); Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu; g) forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; h) sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp): prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu przelanego na rachunek Zamawiającego, prowizja jest płatna każdorazowo po przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty wypłaty transzy kredytu, Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,50% kwoty udzielonego kredytu; i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 3.000.000,00 zł oraz w późniejszych niż wskazanych w pkt 5 ust. 3 lit. a) SIWZ terminach, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; j)w razie zaistnienia okoliczności wypłaty transz w wysokości niższej niż zakładana, zmniejszeniu ulegnie liczba rat, odstępując od rat kredytowych; k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat; l) Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019r. poz. 2357 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. (W przypadku oferty składanej wspólnie każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; 3) oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ); 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (o ile dotyczy) (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; 6) formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ); 7) wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach