Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-705 Poznań, ul. Zygmunta Noskowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 85 44 890 , fax. 61 85 44 834
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
ul. Zygmunta Noskowskiego 23
61-705 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 85 44 890, fax. 61 85 44 834
REGON: 29406500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsse-poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja z kolorystyką oraz modernizacją instalacji centralnego ogrzewania budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chodzieży i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chodzieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku biurowego, w którym funkcjonują Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Chodzieży oraz Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chodzieży, zlokalizowanego w Chodzieży przy ulicy Składowej 5. Prace obejmują, między innymi: - izolację i docieplenie ścian piwnic poniżej powierzchni gruntu; - docieplenie ścian; - docieplenie dachu i pokrycie papą; - wymiana rynien, rur spustowych, daszków nad wejściami; - wymiana instalacji odgromowej oraz pomiary; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z zachowaniem wymogów Konserwatora Zabytków; - roboty związane z wykonaniem elewacji budynku; - wymiana, remont instalacji grzewczej, grzejników oraz próby szczelności nowej instalacji; - instalacja, wdrożenie oraz uruchomienie systemu zarządzania energią cieplną. Ponadto: - wykonanie robót związanych ze scaleniem dostarczonych na budowę części składowych instalacji, ich wyregulowanie i połączenie w całość w miejscu przeznaczenia; - zespół czynności związanych z wytworzeniem, zakupem, dostarczeniem na budowę i ewentualnym magazynowaniem elementu lub obiektu przeznaczonego do wbudowania; - urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy; - utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; - działania ochronne zgodne z BHP; - utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi; - przewóz materiałów do ich wykorzystania; - usuwanie z budowy odpadów nie zawierających odpadów szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez Wykonawcę; - nadzorowanie robót wykonywanych przez ewentualnych podwykonawców. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. Po zakończeniu robót Wykonawca przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego bądź uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w STWiOR oraz projekcie. Użyte w STWOiR i projekcie nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycję Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Dokumenty zapewniające o równoważności muszą być dołączone do dokumentacji kolaudacyjnej i zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenia na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości), wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach do SIWZ: dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z Specyfikacją. Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Projektem wykonawczym. Projektem budowlanym. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich robót tymczasowych, organizacyjnych, zabezpieczających, których wykonanie będzie konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: - protokoły z badania materiałów i urządzeń; - dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia; - inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o innych parametrach niż STWOiR. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności przy wykonywaniu demontażu istniejącej instalacji, montażu infrastruktury kablowej, rozdzielnic, tablic rozdzielczych i robót towarzyszących oraz prowadzeniu pojazdów używanych do realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z ustawą Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy zachować ciągłość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa wyżej. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa wyżej są zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy. Nieprzedłożenie Zamawiającemu, na jego wezwanie, tych dokumentów będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie tego wymogu Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną. Szczegóły dotyczące kar umownych zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wizja na terenie szkoły i własny obmiar robót winny stanowić jeden z elementów na podstawie którego Wykonawca przedstawi koszt realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiary stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną i jedyną podstawą do przygotowania oferty. Od Wykonawców oczekuje się starannego i rzetelnego zapoznania się z całością dokumentacji przetargowej, a także dokonania wizji lokalnej w terenie oraz pozyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być istotne dla przygotowania oferty. W trakcie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Prace prowadzone będą w budynku, w którym odbywać się będzie normalna praca funkcjonujących w nim instytucji, związana również z obsługą petentów. Konieczne jest dostosowanie realizacji robót do ograniczeń z tego wynikających. Zadanie dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zobowiązany jest do dochowania wymogów informacyjnych związanych z tym faktem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - I
Dodano: 2024-04-21 - Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18