Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.419.940,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.335.689,00 zł i na spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1.084.251,00 zł

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.419.940,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.335.689,00 zł i na spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1.084.251,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.419.940,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.335.689,00 z i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1.084.251,00 zł w 2017 roku, spełniającego niżej wymienione wymagania: 1. Kwota udzielonego kredytu bankowego: do wysokości 2.419.940,00 zł (słownie złotych: dwa miliony czterysta dziewiętnaście tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 00/100 ) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.335.689,00 z i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1.084.251,00 zł. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3. Kredyt zostanie przeznaczony na poczet płatności przyszłych lub kosztów już poniesionych. 4. Wymagane jest udostępnienie kredytu od dnia zawarcia umowy. Wypłata kredytu nastąpi w transzach na podstawie dyspozycji uruchomienia transz. 5. Szacunkowa wysokość i terminy uruchomienia transz, niezbędne do opracowania porównywalnych ofert: 1) 25.09.2017 r. – do wysokości 1.500.000,00 zł 2) 27.12.2017 r. – do wysokości 919.940,00 zł 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanych transz kredytu, wysokość transz i terminu ich uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 7. Sposób uruchomienia środków – na rachunek zamawiającego. 8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku. 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji od kredytu. 10. Okres kredytowania – do 30.12.2021 r. 11. Karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie 29.03.2019 r., a ostatnia w terminie 30.12.2021 r. Spłata kapitału w równych ratach w okresach kwartalnych – raty kredytu płatne na dzień 30.03., 30.06., 30.09., 30.12. W przypadku gdy dzień spłaty kredytu jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. Spłaty w poszczególnych latach kształtują się następująco: - 2019 r. – 626.551,00 zł, - 2020 r. – 1.029.965,00 zł, - 2021 r. – 763.424,00 zł. 12. Odsetki będą naliczane i opłacane kwartalnie tylko od kapitału niespłaconego, odsetki płatne na dzień 30 danego kwartału – pierwsza płatność w terminie 30 dnia miesiąca kończącego dany kwartał, w którym uruchomiono kredyt a ostatnie w terminie 30.12.2021 r. W przypadku gdy dzień spłaty odsetek jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. 13. Oprocentowanie zmienne w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M i stałą marżę banku. 14. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 16. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 17. Na potrzeby badania ofert stawkę WIBOR 1M należy przyjąć na dzień 28 września 2017 r. 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności związane z obsługą bankową kredytu w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zmianami ). 19. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 19 oraz 20 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości stanowiącej iloczyn kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązującego w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu. 21. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 4. Wzór umowy sporządzone przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach