Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy - Miasto Mszana Dolna (nominowanego w PLN) w wysokości 1.400.000,00 zł z przeznaczeniem na: - Wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu na 2009r.

Urząd Miasta Mszana Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310417 , fax. 018 3311555
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mszana Dolna
    ul. Józefa Piłsudskiego 2 2
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310417, fax. 018 3311555
    REGON: 00052548700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy - Miasto Mszana Dolna (nominowanego w PLN) w wysokości 1.400.000,00 zł z przeznaczeniem na: - Wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu na 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest: usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego dla Gminy - Miasto Mszana Dolna (nominowanego w PLN) w wysokości 1.400.000,00 zł z przeznaczeniem na: - Wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu na 2009r. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem, oraz dysponują potencjałem ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ oświadczeń lub dokumentów. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru zał. nr 1 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Bilans za 2008 r. potwierdzający iż Oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy). 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wyciąg z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu Sądowego 8) Koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy 9) Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 3 do niniejszej SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana-dolna.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach