Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.105.000,00 zł z przeznaczeniem na cele określone w art. 89 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

Gmina Mucharz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
    Mucharz 226 226
    34-106 Mucharz, woj. małopolskie
    tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
    REGON: 00054331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.105.000,00 zł z przeznaczeniem na cele określone w art. 89 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kredyt w kwocie 1.105.000,00 zł (słownie jeden milion sto pięć tysięcy złotych 00/100) będzie uruchamiany w dniu 30.12.2013 r. Kwota przelana zostanie na rachunek podstawowy Gminy Mucharz nr 21 8111 1019 2002 2001 6698 0001 2. Okres kredytowania - kredyt udzielony będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.05.2022 r. 3. Karencja w spłacie kapitału do 30.05.2017r. 4. Spłata kapitału po upływie karencji w 6 ratach o następującej wysokości: 31.05.2017 r. - 155 000,00 zł 31.05.2018 r. - 170 000,00 zł 31.05.2019 r. - 160 000,00 zł 31.05.2020 r. - 210 000,00 zł 31.05.2021 r. - 205 000,00 zł 31.05.2022 r. - 205 000,00 zł 5. Spłata odsetek w okresach I-miesięcznych, od faktycznego zadłużenia, nastąpi ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania. Pierwszy termin spłaty odsetek przypada w dniu 31.12.2013 r. 6. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. 7. Zastrzega się możliwość niewykorzystania części lub całości kredytu bez podania przyczyny. 8. W przypadku niewykorzystania części lub całego kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. 9. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 11. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 12. Ustala się możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 13. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie: b - stawka WIBOR 3M obliczana jako średnia arytmetyczna dziennych stawek z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek w każdym miesiącu kalendarzowym. m - plus stała marża banku (w ofercie należy rozpisać w dwóch pozycjach, tj. WIBOR + stała marża banku). - Odsetki będą naliczane założeniem, iż każdy dzień miesiąca uważa się za 1/365 część roku, niezależnie od tego czy w okresie kredytowania wystąpi rok przestępny, natomiast za liczbę dni odsetkowych w miesiącu przyjmuje się faktyczną liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu. Oznacza to, że ilość dni odsetkowych w roku przestępnym wyniesie 366. 14. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy 15. Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. Prowizja będzie pobrana w dniu wypłaty kredytu tj. 30.12.2013r. 16. Cena kredytu ma obejmować kwotę odsetek do zapłacenia za cały okres kredytowania oraz prowizję, która obejmuje wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. 17. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. 18. Informacje i sprawozdania o sytuacji ekonomicznej finansowej i majątkowej Gminy Mucharz są dostępne w Urzędzie Gminy Mucharz, 34-106 Mucharz 226, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. (istnieje możliwość zrobienia kopii, również w formie pliku) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mucharz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl - BIP - Zamówienia publiczne i ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach