Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg
- Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 320 600 , fax. 627 320 601
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
ul. Zamkowa 31
63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
tel. 627 320 600, fax. 627 320 601
REGON: 25085514000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 6 508 232,00 PLN na sfinansowanie deficytu budżetu w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego w kwocie 6 508 232,00 PLN dla Miasta i Gminy Ostrzeszów z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów; 2) Kwota i waluta kredytu: 6 508 232,00 PLN (złoty polski); 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu lub niewykorzystania całości kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 5) Uruchomienie kredytu w 1 transzy na pisemną dyspozycję Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Planowane uruchomienie kredytu: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż dnia 20.09 2019 roku, w kwocie 6 508 232, 00 PLN; 6) Kwota transzy jak również jej termin mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty i terminu uruchomienia transzy kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 7) Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2020 r. ( 3-miesięczny okres odsetkowy ); 8) Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy, bez składania odrębnego wniosku kredytowego ( termin uruchomienia: min. 1 dzień roboczy, max. dwa dni robocze); 9) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania; 10) Po dokonaniu każdej transakcji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyciąg z konta bankowego (rachunku kredytowego i subkonta), które zostało otwarte przez Wykonawcę na potrzeby umowy kredytowej; 11) Sposób spłaty kredytu: odsetki płacone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu; 12) Okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 30.11.2020 r.; 13) Sposób spłaty kapitału: spłata kapitału dnia 30.11.2020 r. w kwocie:6 508 232,00 PLN (przy założeniu wykorzystania całości kredytu i przy założeniu okresu kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2020 r.); 14) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa; 15) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego kwartału ustalona w oparciu o stopę WIBOR 3M. Stawka WIBOR ustalona będzie w terminie przypadającym na 2 dni robocze przed 20-tym dniem miesiąca kalendarzowego, powiększona o marżę wykonawcy; 16) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania; 17) Oprócz oprocentowania określonego w oparciu o stopę WIBOR 3M i marżę, Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji; 18) Płatność odsetek kwartalnie, ostatniego dnia kwartału; 19) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; 20) Do celów rozliczeniowych przyjmuje się, że okres rozliczeniowy pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, który liczy rzeczywistą ilość dni, a rok liczy 365 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdz. IX SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z póżn.zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli uprawnienia w nim określone, będzie posiadał co najmniej jeden z wykonawców, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII.1 ust. 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie określone w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Dz.U. z 2016 r. poz.1126 z późn.zm.) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”
Dodano: 2024-05-09 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24