Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg
- Adres: 42-690 Tworóg, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 857 493 , fax. 322 857 414
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
ul. Zamkowa 16
42-690 Tworóg, woj. śląskie
tel. 322 857 493, fax. 322 857 414
REGON: 54522500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/?js=1
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 520 120,67PLN dla Gminy Tworóg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego, z którego środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. 2. Wysokość kredytu 520 120,67zł, słownie: piećsetdwadzieściatysięcystodwadzieścia złotych 67/100. 3. Termin uruchomienia kredytu Zakłada się uruchomienie kredytu do dnia 27.12.2019r., na wniosek pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego. Termin uruchomienia kredytu jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklaruje go w formularzu ofertowym w zakresie od 1 do maksymalnie 3 dni. 4. Okres spłaty kredytu: 31.01.2020- 31.12.2027 5. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu: - rozpoczęcie spłaty kredytu – 31.01.2020 -zakończenie spłaty kredytu – 31.12. 2027 Ustala się termin płatności pierwszych odsetek na dzień 31.01.2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art.36 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku Wykonawcy będącego bankiem zagranicznym, prowadzącego działalność przez oddział w kraju – zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie oddziału banku zagranicznego w kraju, o którym mowa w art.40 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570). 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 2 powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. niniejszego rozdziału SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące (dokumenty z lit. a)) i 6 miesięcy (dokumenty z lit. b)) przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 7.2. niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.800.000,00 PLN przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lelów.
Dodano: 2023-12-22 - KREDYT DŁUGOTERMINOWY
Dodano: 2023-12-04 - Zaciągnięcie kredytu bankowego, złotówkowego z przeznaczeniem na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 12 360 000,00 zł
Dodano: 2023-11-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 000 000,00 zł
Dodano: 2023-07-28 - Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2022-11-29 - Usługa prowadzenia rachunków bankowych oraz udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł (trzy miliony złotych)
Dodano: 2021-02-03 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.
Dodano: 2021-02-01 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 500 000,00 zł ( słownie: Pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2021-02-01 - „Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chybie w roku 2020”
Dodano: 2021-01-11