Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 4.095.902,00 PLN

Gmina Zakliczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 32-840 Zakliczyn, Rynek 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6326460 , fax. 14 6326455
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakliczyn
    Rynek 32 32
    32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie
    tel. 14 6326460, fax. 14 6326455
    REGON: 85166096700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 4.095.902,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 4.095.902,00 PLN - CPV: 66.11.30.00-5 1. Kredyt długoterminowy 2. Kwota kredytu do 4.095.902,00 PLN 3. Okres kredytowania od 27 września 2012 r. do 31 grudnia 2020 r. 4. Spłata kapitału w latach: 2013 rok - 150.000 zł (4 raty po 37.500,00 zł) 2014 rok - 150.000 zł (4 raty po 37.500,00 zł) 2015 rok - 400.000 zł (4 raty po 100.000,00 zł) 2016 rok - 500.000 zł (4 raty po 125.000,00 zł) 2017 rok - 800.000 zł (4 raty po 200.000,00 zł) 2018 rok - 1.000.000 zł (4 raty po 250.000,00 zł) 2019 rok - 681.958 zł ( 4 raty po 170.489,50 zł) 2020 rok - 413.944 zł ( 4 raty po 103.486,00 zł) w ratach kwartalnych na ostatni dzień kończący kwartał począwszy od I kwartału 2013 roku, ostatnia rata kapitałowa płatna do dnia 31 grudnia 2020 r. 5. Rata odsetkowa płatna w okresach kwartalnych na ostatni dzień kończący kwartał począwszy od 30 września 2012 roku, ostatnia rata odsetkowa płatna do dnia 31 grudnia 2020 roku. 6. Karencja w spłacie kredytu do 30 marca 2013 roku. 7. Oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3 M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego kwartału. 8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 9. Kredyt będzie pobrany w trzech transzach po podpisaniu umowy: I transza: 3.000.000,00 zł w dniu 28 wrzesień 2012 r. (postawione do dyspozycji od 28.09.2012 r. do 31.12.2012 r. ) II transza: 1.000.000,00 zł w dniu 15 październik 2012 r. (postawione do dyspozycji od 15.10.2012 r. do 31.12.2012 r.) III transza: 95.902,00 zł w dniu 15 listopad 2012.r (postawione do dyspozycji od 15.11.2012 r. do 31.12.2012 r.) 10. Od przyznanego kredytu Bank nie pobierze prowizji od kredytu tj. prowizji od przyznanego kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty oraz prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu, oraz żadnych innych dodatkowych opłat. 11. Bank nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości. 14. W przypadku nieruchomienia całości kredytu bank w takiej sytuacji zaktualizuje harmonogram spłat kredytu. Raty kredytu zostaną pomniejszone proporcjonalnie o kwotę niewykorzystanej części kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/2012/przetarg_23.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach