Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 690.488 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 690.488 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 690.488 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu. Kredyt w całości zostanie przeznaczony na pokrycie wydatków inwestycyjnych, tj. wkładu własnego w projektach współfinansowanych ze środków EFRROW w ramach PROW na lata 2007 - 2013. Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 5 dni od podpisania umowy. Karencja w spłacie kredytu: do 31.12.2015 r. Kredyt zostanie spłacony w 40 ratach kwartalnych, w ostatnim dniu roboczym danego kwartału począwszy od marca 2016 r., w następujących wysokościach: - w 2016 r. - 11.504 zł - 4 raty po 2.876 zł - w 2017 r. - 37.071 zł - 3 raty po 9.268 zł, czwarta rata - 3.267 zł - w 2018 r. - 73.344 zł - 4 raty po 18.336 zł, - w 2019 r. - 73.253 zł - 3 raty po 18.313 zł, czwarta rata - 18.314 zł - w 2020 r. - 94.123 zł - 3 raty po 23.531 zł, czwarta rata - 23.530 zł - w 2021 r. - 80.240 zł- 4 raty po 20.060 zł, - w 2022 r. - 80.240 zł- 4 raty po 20.060 zł, - w 2023 r. - 80.240 zł- 4 raty po 20.060 zł, - w 2024 r. - 80.240 zł- 4 raty po 20.060 zł, - w 2025 r. - 80.233 zł -3 raty po 20.060 zł, czwarta rata - 20.053 zł Należne odsetki naliczane będą za każdy dzień od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie i płatność odsetek następować będzie w okresach miesięcznych i o ich wysokościach Bank poinformuje Kredytobiorcę (pismo, fax, e-mail) najpóźniej na 3 dni przed terminem płatności. Oprocentowanie kredytu zmienne tj. średnia arytmetyczna dziennych stanów stawki WIBOR 1 M liczone jako średnia stawek dziennych z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc obrachunkowy plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Za spłatę odsetek i rat kredytowych przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Banku. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. W celu sporządzenia oferty należy przyjąć średnia arytmetyczną dziennych stanów stawki WIBOR 1 M z miesiąca maja 2015 r. tj. 1,61 p.p. powiększoną o stałą marżę banku. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. Przyjmuje się kalendarz odsetkowy 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni. Zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający będzie miał prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu i bez uprzedniego powiadomienia Banku. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, a niewykorzystana kwota zmniejsza ostatnią ratę /raty kredytu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym aneksy, opinie bankowe), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uruchomienia kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/uglipinki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach