Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki.

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w wysokości do 1.700.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Lipinki zaplanowanych do realizacji w latach 2009 i 2010. Charakterystyka kredytu: 1/ Kredyt w PLN 2/ Wysokość kredytu długoterminowego w kwocie do 1.700.000,00 zł 3/ Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: I transza do wysokości 1.100.000 zł, II transza do wysokości 600.000 zł, przelewem na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy: I transza w dniu podpisania umowy, II transza w dniu 30.05.2010 r. 4/ Okres kredytowania: 15 lat 5/ Oprocentowanie kredytu zmienne tj. średnia arytmetyczna dziennych stanów stawki WIBOR 1 M liczone jako średnia stawek dziennych z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc obrachunkowy plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Dla celów wyliczenia ceny oferty przyjmuje się stawkę WIBOR 1M ustaloną jako stawka średnia z okresu miesiąca poprzedzającego złożenie oferty tj. za listopad 2009 r. 6/ Karencja w spłacie kapitału kredytu: karencja 6 miesięcy, rozpoczęcie spłaty kredytu ostatni dzień roboczy miesiąca listopada 2010 r. 7/ Spłata kredytu będzie następować w równych ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. 8/ Spłata odsetek: - odsetki od kredytu naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia (raty malejące) płatne, co miesiąc wraz z ratą kapitałową kredytu na podstawie przesłanego przez Bank na 3 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. W okresie karencji odsetki płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 9/ Prowizja bankowa naliczana będzie każdorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej danej transzy kredytu; 10/ Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. 11/ Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w takiej sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 12/ Za aneksowanie umowy Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 13/ Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. 14/ Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu wraz z należnymi odsetkami będą: dochody własne budżetu Gminy Lipinki w latach 2010 - 2024
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy; 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX, wg zasady spełnia /nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostanie wykluczony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy wraz z harmonogramem spłaty - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5)oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 6)projekt umowy kredytowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach