Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego dla realizacji zadania pn. Budowa budynku przedszkola oraz gimnazjum wraz z przewiązką komunikacyjną łączącą Zespół Szkół oraz infrastrukturą techniczną w Lipnicy Murowanej

Gmina Lipnica Murowana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6852100 , fax. 014 6852102
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica Murowana
    Lipnica Murowana 44 44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. 014 6852100, fax. 014 6852102
    REGON: 85166060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego dla realizacji zadania pn. Budowa budynku przedszkola oraz gimnazjum wraz z przewiązką komunikacyjną łączącą Zespół Szkół oraz infrastrukturą techniczną w Lipnicy Murowanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego dla realizacji zadania pn. Budowa budynku przedszkola oraz gimnazjum wraz z przewiązką komunikacyjną łączącą Zespół Szkół oraz infrastrukturą techniczną w Lipnicy Murowanej na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 2. Udzielony kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku przedszkola oraz gimnazjum wraz z przewiązką komunikacyjną łączącą Zespół Szkół oraz infrastrukturą techniczną w Lipnicy Murowanej 3. Kwota kredytu wynosi 1 200 000 PLN. 4. Rozliczenia związane z udzieleniem i obsługą kredytu dokonywane będą w PLN. 5. Okres kredytowania - 8 lat. 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi w dwóch transzach w drodze realizacji przez Wykonawcę wniosku Zamawiającego w 2013 r. i 2014 r. Do wyliczenia kosztu kredytu do przetargu przyjmuje się dla I transzy w kwocie 676 518,00 datę 15.10.2013 r. oraz dla II transzy w kwocie 523 482 datę 15.01.2014 r. Zastrzega się możliwość wykorzystania kredytu w transzach w zależności od potrzeb, a także w kwocie mniejszej niż kwota wymieniona w SIWZ. Uruchomienie kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez Zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem. 7. Wykorzystanie kredytu nastąpi najpóźniej do dnia 31 stycznia 2014 roku. 8. Karencja w spłacie kapitału - 3 miesiące licząc od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. pierwsza spłata raty kapitału w wysokości 7 047 PLN - 31.01.2014, ostatnia rata w wysokości 12 616 PLN płatna 31 grudnia 2021 roku. 9. Odsetki: płatne na bieżąco do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono kredyt, aż do ostatniej raty. 10. Oprocentowanie kredytu zmienne wyrażone jako suma stawki WIBORU 1 M - ( przyjęte do wyliczenia kosztu kredytu na dzień 31.07.2013 r.) powiększone o ewentualną marżę banku. Zmiana WIBOR 1 M dokonywana pierwszego dnia roboczego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca. 11. Prowizja: płatna jednorazowo do 7 dni od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu, wyliczona jako stawka procentowa od wartości udzielonego kredytu, 12. Możliwa wcześniejsza spłata kredytu, bez dodatkowych kosztów. 13. Ze względu na trwałą zdolność kredytową kredytobiorcy, będącego jednostką budżetową administracji publicznej - Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco z deklaracją wekslową, 14. Kredyt może być przeznaczony na refinansowanie wydatków dotyczących inwestycji wymienionych w pkt. I. 1. poniesionych w 2012, 2013, 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach