Gmina Wiązów ogłasza przetarg
- Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
pl. Wolności 37 37
57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
REGON: 00052990100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych, ujętych w budżecie Gminy Wiązów w roku 2009. 2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 20.12.2018 r. Spłata kapitału, w złotych polskich, będzie następowała kwartalnie, uwzględniając karencję ustaloną dla zadań inwestycyjnych na okres do 30.03.2010 r. wg kwot podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowo, począwszy od 30.09.2009 r. 4. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. 5. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego (Kredytobiorcy) nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Warunki kredytowania - oprocentowanie zmienne liczone w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M powiększony lub pomniejszony o marżę bb wykonawcy (Kredytodawcy), stałą w okresie obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone, zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 9 listopada 2000 roku (Dz. U. nr 109, poz. 1158 wraz z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłatę należy przelać na rachunek Zamawiającego (Kredytobiorcy): Bank Spółdzielczy w Oławie, Odział Wiązów nr rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030, z dopiskiem Wadium - Kredyt długoterminowy. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach, określonych w ppkt 8.2. - należy go złożyć do depozytu znajdującego się w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Wiązów - II piętro pok. 27 w godzinach 8:00 - 15:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, b) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego urzędowego dokumentu określającego podstawę działalności Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wypełniony druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, d) projekt umowy, zawierający wszystkie elementy określone w Istotnych postanowieniach umownych - załącznik nr 1 do SIWZ, e) zezwolenia NBP, koncesje lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, f) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Warunki, o których mowa w pkt a-f, zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca (Kredytodawca) złoży wszystkie w/w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja bankowa (jednorazowa prowizja bankowa + prowizje za wcześniejszą spłatę)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25