Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PASA DROGI GMINNEJ W UL. POZNAŃSKIEJ W TWARDOGÓRZE

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PASA DROGI GMINNEJ W UL. POZNAŃSKIEJ W TWARDOGÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie pasa drogi gminnej w ul. Poznańskiej w Twardogórze, obejmujące m.in.: Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórka krawężników drogowych, istniejących nawierzchni chodników i wjazdów, Wycinka 5 szt drzew i karczowanie pni 9 szt., Zmiana lokalizacji 3 szt latarń drogowych, Roboty ziemne, korytowanie, Wykonanie ław pod krawężniki, układanie krawężników drogowych i obrzeży trawnikowych, Wykonanie podbudowy i podsypek pod zjazdy i chodniki, Wykonanie podbudowy pod poszerzenie jezdni, Roboty nawierzchniowe chodniki i zjazdy z kostki betonowej, Roboty nawierzchniowe - jezdnia + poszerzenie z nawierzchni mineralno-bitumicznych, Regulacja urządzeń infrastruktury, Oznakowanie drogowe, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe, zabezpieczające, Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokonają wizji lokalnej terenu, gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 3. Udzielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 4. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy. 4. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 6. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania tygodniowy uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Wypełniona karta gwarancyjna wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną