Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego zaciągniętego na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych

Wójt Gminy Żyrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 24-103 Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8814226, 8814269 , fax. 818 814 226
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Żyrzyn
    ul. Powstania Styczniowego 10
    24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 8814226, 8814269, fax. 818 814 226
    REGON: 55094700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=648

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego zaciągniętego na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych. Szczegółowe warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Wysokość kredytu: 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). 2. Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr II/11/2018 Rady Gminy Żyrzyn z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2019 r. 3. Waluta kredytu: złoty polski. 4. Przeznaczenie: na realizacje zadań inwestycyjnych. 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, chyba, że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu 6. Termin uruchomienia kredytu: w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie 7. Termin wykorzystania kredytu przez Zamawiającego – do 10 dni od dnia podpisania umowy. 8. Sposób uruchomienia kredytu: w jednorazowej transzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Okres kredytowania: do 31.12.2024 roku. 10. Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone jako suma stawki WIBOR 3M - dla pierwszego okresu według notowań z dwóch dni kalendarzowych poprzedzających dzień wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów z dwóch dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie okresu odsetkowego (w przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M dla drugiego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie) oraz stałej marży banku, która nie ulegnie zmianie w trakcie trwania umowy. Wysokość marży zostanie wyrażona w punktach procentach, do dwóch miejsc po przecinku. 11. Odsetki będą naliczane i spłacane w okresach kwartalnych, od wykorzystanej kwoty kredytu, wg zmiennej stopy procentowej, począwszy od dnia wykorzystania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę. Spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartalnego okresu obrachunkowego. Spłata odsetek rozpocznie się 30.09.2019 r. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający może uregulować wymaganą ratę odsetkową w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Spłata kredytu będzie następowała w 12 ratach płatnych w odstępach kwartalnych począwszy od 31.03.2022r. w wysokości 250.000,00 zł każda z rat. a. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający może uregulować wymaganą ratę odsetkową w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 13. Zamawiający będzie miał możliwość przedterminowej spłaty kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji bankowych od przedterminowej spłaty kredytu, a odsetki będą naliczone od dnia wykorzystania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę. 14. Zamawiający wymaga, aby nie były naliczane żadne prowizje i opłaty związane z udzieleniem, wykorzystaniem, obsługą, zmianą warunków umowy i spłatą ww. kredytu, jak również nie będą pobierane żadne prowizje i opłaty dotyczące założenia, obsługi, likwidacji rachunku bankowego (technicznego) związanego z obsługą ww. kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2187), lub dokumenty równoważne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach