Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
REGON: 95036902000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pomieszczeń oraz mebli na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń oraz mebli na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju” Zamawiający podzielił przedmiotowe postępowanie na dwie części. Część nr I Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń przedszkola przy ul. Zamojskiej 4 w Biłgoraju. Zakres zadania obejmuje między innymi: Dostawę, montaż następującego wyposażenia : I. Wyposażenie sali dydaktycznej II. Wyposażenie łazienek III. Wyposażenie zaplecza kuchennego Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. ISTOTNE INFORMACJE: 1. W okresie realizacji zadania, od podpisania umowy do końca sierpnia, w przedszkolu będą odbywały się zajęcia dla dzieci. Wykonawca uwzględni warunki zakładu czynnego. Roboty takie jak wiercenia, kłucia i inne powodujące hałas i zagrożenie dla zdrowia dzieci oraz personelu należy wykonywać poza godzinami pracy Przedszkola. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Do budowy Wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 5. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 6. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 7. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z dyrektorem przedszkola. 8. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 9. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 11. Przed odbiorem końcowym robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.) 12 . Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego -minimum 12 miesięcy (1 rok). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ. Część nr II Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla pomieszczeń przedszkola przy ul. Zamojskiej 4 w Biłgoraju. Zakres zadania obejmuje między innymi: Dostawę, montaż następującego wyposażenia meblowego: I. Sala dydaktycznej: a. krzesełka dla przedszkolaków b. Stoliki dla przedszkolaków c. Zestaw mebli na zabawki d. Leżaki e. Materace –kompatybilny z leżakiem, antyalergiczny, f. Szafa na pościel i leżaki ( zgodnie z powyższym opisem) zamykana, na 20 kpl. leżaków z pościelą g. Zestaw: pufo-fotel, w kształcie piłki lub zwierzątka dla dzieci do 120 cm h. Biurko nauczyciela i. Krzesło dla nauczyciela j. Szatnia 5-cio boksowa k. Regał z szufladami II. Wyposażenie łazienek a) Szafka wisząca o parametrach b) Szafka na sprzęt sprzątający c) Wieszaki na ręczniki d) półka na przybory toaletowe III. Wyposażenie zaplecza kuchennego a. Meble kuchenne (szafki wiszące i stojące z blatem) – w ofercie uwzględnić zlewozmywak+podgrzewacz wody – Wykonawca opracuje projekt umeblowania aneksu kuchennego i przedstawi go do akceptacji b. Stół + 4 krzesła Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. ISTOTNE INFORMACJE: 1. W okresie realizacji zadania, od podpisania umowy do końca sierpnia, w przedszkolu będą odbywały się zajęcia dla dzieci. Wykonawca uwzględni warunki zakładu czynnego. Roboty takie jak wiercenia, kłucia i inne powodujące hałas i zagrożenie dla zdrowia dzieci oraz personelu należy wykonywać poza godzinami pracy Przedszkola. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Do budowy Wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 5. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 6. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 7. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z dyrektorem przedszkola. 8. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 9. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 11. Przed odbiorem końcowym robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.) 12. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego -minimum 12 miesięcy (1 rok). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa minimonitorów neutronowych
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa minimonitorów neutronowych
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
Dodano: 2022-11-09 - Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby Klubów Seniora z terenu Gminy Wysokie
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Ekonomicznych imienia Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2021-05-26 - Dostawa i montaż wyposażenia do mieszkań socjalnych, mieszkań chronionych, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej w Kodniu” w ramach projektu „Rozwój infrastruktury usług społecznych w Gminie Kodeń
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Ekonomicznych imienia Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2020-12-31 - Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą
Dodano: 2020-04-01 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń oraz mebli na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju”
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa sprzętu dla pracowni zawodowych w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2019-05-31