Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.350.000,00 zł

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna 58
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.350.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.350.000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.742.800,94 zł (słownie: jeden milion siedemset czterdzieści dwa tysiące osiemset złotych 94/100) oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w kwocie 607.199,06 zł (słownie: sześćset siedem tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 06/100). 2) Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z Wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 3 dni robocze przed uruchomieniem transzy. 3) Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31.12.2011 r. 4) Harmonogram spłat kredytu: 1 rata 31.05.2012 r. w kwocie 50 000,00 zł, 2 rata 31.05.2013 r. w kwocie 50 000,00 zł, 3 rata 31.10.2013 r. w kwocie 50 000,00 zł, 4 rata 31.05.2014 r. w kwocie 50 000,00 zł, 5 rata 31.10.2014 r. w kwocie 50 000,00 zł, 6 rata 31.03.2015 r. w kwocie 75 000,00 zł, 7 rata 30.06.2015 r. w kwocie 75 000,00 zł, 8 rata 30.09.2015 r. w kwocie 75 000,00 zł, 9 rata 30.11.2015 r. w kwocie 75 000,00 zł, 10 rata 31.03.2016 r. w kwocie 150 000,00 zł, 11 rata 30.06.2016 r. w kwocie 150 000,00 zł, 12 rata 30.09.2016 r. w kwocie 150 000,00 zł, 13 rata 30.11.2016 r. w kwocie 150 000,00 zł, 14 rata 31.03.2017 r. w kwocie 150 000,00 zł,15 rata 30.06.2017 r. w kwocie 150 000,00 zł, 16 rata 30.09.2017 r. w kwocie 150 000,00 zł, 17 rata 30.11.2017 r. w kwocie 150 000,00 zł, 18 rata 31.03.2018 r. w kwocie 150 000,00 zł, 19 rata 30.06.2018 r. w kwocie 150 000,00 zł, 20 rata 30.09.2018 r. w kwocie 150 000,00 zł, 21 rata 30.11.2018 r. w kwocie 150 000,00 zł. 5) Prowizja od udzielonego kredytu płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego. 6) Wysokość prowizji bankowej od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 1,0 % kwoty kredytu. 7) Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 8) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej, która składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku. 9) Odsetki naliczane będą w okresach kwartalnych od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne do 7-go dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy. 10) Pierwsza rata odsetkowa, za okres od dnia pierwszego uruchomienia kredytu do końca IV kwartału 2011 r., płatna do dnia 07.01.2012 r. Ostatnia rata odsetkowa, za okres od 01.10.2018 r. do 30.11.2018 r., płatna w dacie zapadalności kredytu, tj. do 30.11.2018 r. 11) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu, w tym opłat i prowizji. 12) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 13) W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 14) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 15) Ponadto Zamawiający informuje, że nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża bankowa na okres udzielenia kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach