Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek (również refinansowanie już spłaconych rat kredytowych w 2009 r.) w wysokości 579.852,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt dwa złote)

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16-150 Suchowola, pl. Kościuszki 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5 5
    16-150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 00059950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.suchowola.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek (również refinansowanie już spłaconych rat kredytowych w 2009 r.) w wysokości 579.852,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt dwa złote)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2013 roku, przy czym: 1. w 2010 roku cztery raty, w wysokości 36.250,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 2. w 2011 roku cztery raty, w wysokości 36.250,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 3. w 2012 roku cztery raty, w wysokości 36.250,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 4. w 2013 roku cztery raty, w wysokości 36.213,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy dwieście trzynaście złotych) każda rata. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo i przekaże na rachunek budżetu Gminy w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu, 3/ odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału w okresie kredytowania, 4/ do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 5/ spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego, 6/ koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 579.852,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu, 7/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy, 8/ zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 9/ karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2009 roku 10/ okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2013 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 2/ uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia /lub/ przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2/ formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 3/ projekt umowy kredytowej ( sporządzony przez Wykonawcę - Bank ) zawierającej istotne dla Zamawiającego warunki umowy określone niniejszą specyfikacją. 4/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzające, że przedmiot działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ zezwolenie uprawniające do dokonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem 6/ oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające : - zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - zobowiązanie do uruchomienia kredytu jednorazowo w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, - zgodę na okres spłaty kredytu od 01.01.2010 r. do 31.01.2013 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu na cały okres kredytowania. 7/ oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń oraz otrzymał wszelkie konieczne do przygotowania oferty informacje . 8/ oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu - w przypadku wyboru jego oferty - do zawarcia umowy na warunkach opisanych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach