Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 667 406,00 zł

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16-150 Suchowola, pl. Kościuszki 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5 5
    16-150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 00059950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 667 406,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia 1 stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2015 roku, przy czym: - w 2011 roku cztery raty, w wysokości 33 370,00 zł (trzydzieści trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych) każda rata, - w 2012 roku cztery raty, w wysokości 33 370,00 zł (trzydzieści trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych) każda rata, - w 2013 roku cztery raty, w wysokości 33 370,00 zł (trzydzieści trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych) każda rata, - w 2014 roku cztery raty, w wysokości 33 370,00 zł (trzydzieści trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych) każda rata, - w 2015 roku cztery raty, w wysokości 33 371,50 zł (trzydzieści trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt jeden 50/100 złotych) każda rata. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca przekaże kredyt do dyspozycji Zamawiającego na rachunek budżetu gminy w dniu zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu, 3/ uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w określonych kwotach i terminach, 4/ odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 5/ spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego. 6/ spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego. 7/ koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 667 406,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu, 8/ Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, 9/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy, 10/ zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 11/ karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2010 roku 12/ okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2015 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy; 2/ uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia /lub/ przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2/ formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 3/ projekt umowy kredytowej ( sporządzony przez Wykonawcę - Bank ) zawierającej istotne dla Zamawiającego warunki umowy określone niniejszą specyfikacją, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający, że przedmiot działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ zezwolenie uprawniające do dokonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem, 6/ oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające : - zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy w dowolnych kwotach i terminach, - zgodę na okres spłaty kredytu od 01.01.2011 r. do 31.01.2015 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu na cały okres kredytowania. 7/ oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń oraz otrzymał wszelkie konieczne do przygotowania oferty Informacje, 8/ oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu - w przypadku wyboru jego oferty - do zawarcia umowy na warunkach opisanych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach