Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Radgoszcz długoterminowego kredytu w kwocie 3 734 150 zł (trzy miliony siedemset trzydzieści cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych), z tego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Radgoszcz w kwocie 2 357 650 zł, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 376 500 zł na okres 2010-2016 - sprawa znak F-3360/52/10

Gmina Radgoszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-207 Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 641-41-39 , fax. 0-14 641-46-61
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radgoszcz
    pl. św Kazimierza 7-8 7-8
    33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie
    tel. 0-14 641-41-39, fax. 0-14 641-46-61
    REGON: 85166078900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Radgoszcz długoterminowego kredytu w kwocie 3 734 150 zł (trzy miliony siedemset trzydzieści cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych), z tego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Radgoszcz w kwocie 2 357 650 zł, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 376 500 zł na okres 2010-2016 - sprawa znak F-3360/52/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Gminie Radgoszcz kredytu w kwocie 3 734 150 zł, słownie: trzy miliony siedemset trzydzieści cztery tysiące sto pięćdziesiąt zł, w tym na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Radgoszcz w kwocie 2 357 650 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 376 500 zł. 2. Warunki realizacji zamówienia: 1. Uruchomienie kredytu: w terminie do 28 grudnia 2010 r. po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na środki przez Zamawiającego z wyprzedzeniem 2 dni roboczych na rachunek bankowy budżetu Gminy Radgoszcz. Dla celów oceny ofert należy przyjąć następujące terminy uruchomienia transz: I transza w kwocie 1 000 000 zł w dniu 05.10.2010 r., II transza w kwocie 1 000 000 zł w dniu 20.10.2010 r., III transza w kwocie 1 000 000 zł w dniu 15.11.2010 r., IV transza w kwocie 734 150 zł w dniu 28.12.2010 r.. 2. Karencja w spłacie kredytu: do 6 miesięcy od daty ostatniej transzy kredytu. 3. Wykonawca może naliczyć prowizję od udzielonego kredytu. 4. Odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i będą płatne kwartalnie, z tym, że za IV kwartał danego roku do 10 dnia roboczego następującego po roku obrachunkowym. 5. Spłata kredytu nastąpi w 33 ratach kapitałowych w poszczególnych latach w następujących kwotach: Lp. Rok spłaty Kwota spłaty (zł) Terminy spłat 1 2011 500 000 30 dnia miesiąca. IV, VII, IX, X po 50 000, 30.XI-200 000, 30. XII - 100 000 2 2012 161 000 28.II-61 000, 30.XII-100 000 3 2013 150 000 28.II-50 000, 30.XII- 100 000 4 2014 500 000 28.II-50 000, 30 dnia miesiąca III, IV, V po 50 000, 30 dnia miesiąca IX, XII po 150 000 6 2015 1 000 000 30.IV-100 000, 30 dnia miesiąca II, V, VI, VII, IX, XII po 150 000 7 2016 1 423 150 28.II-73 150, 30 dnia miesiąca III, IV, V,VI,VII,VIII,IX,X,XI po 150 000 Razem 3 734 150 3 734 150 6. Do wyliczenia oprocentowania należy przyjąć stałe wskaźniki w całym okresie kredytowania - wg średniomiesięcznego Wiboru za miesiąc sierpień 2010 i powiększyć o stałą nieujemną marżę ustalona przez Wykonawcę. W roku przestępnym należy przyjąć w miesiącu lutym 29 dni. 7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową oraz kontrasygnata skarbnika gminy. 8. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od niewykorzystanego kredytu. 9. Wykonawca nie będzie pobierał opłat od wcześniejszej spłaty kredytu. 10. Wykonawca nie może uzależnić udzielania kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach