Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł..

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Udzieleniu Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł. 1) Wykonawca postawi do dyspozycji Gminy Klucze środki w wysokości 654 608,00 zł od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r., płatne jednorazowo lub w transzach, których wysokość i termin ich uruchomienia przez Bank określone będą przez Zamawiającego na piśmie z dwudniowym wyprzedzeniem. Bank przekaże zadysponowaną kwotę kredytu na konto Zamawiającego o numerze: 43 1240 4748 1111 0000 4877 3548. Naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu, 2) Wymagana karencja w spłacie kapitału do końca 2018r., 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranej części kredytu. 4) odsetki naliczane winny być kwartalnie, od niespłaconej kwoty kredytu i pobierane w piętnastym dniu miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, przesłanej w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale. Odsetki za 2013r. płatne będą do 15.01.2014r., ostatnia rata odsetkowa za okres IV kwartału 2023r. płatna będzie do dnia 31 12.2023r. po uprzednim przesłaniu pisemnej informacji Wykonawcy do dni 20.12.2023r., 5) spłata kapitału następowała będzie w okresach kwartalnych począwszy od 31 marca 2019r. do 31 grudnia 2023r. w równych ratach, w wysokości 32 730,00 zł każda z tym, że ostatnia rata w wysokości 32738,00 zł, chyba, że Zamawiający nie pobierze pełnej kwoty kredytu. 6) jeżeli termin spłaty kredytu lub odsetek upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem pracy dla Zamawiającego, spłata raty kredytu lub odsetek nastąpi w dniu roboczym następującym po terminie spłaty, 7) wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienioną zasadą: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, 8) Zamawiający wymaga dopuszczenie wcześniejszej spłaty kredytu w części lub w całości bez dodatkowych opłat (odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy), 9) w przypadku niewykorzystania bez podania przyczyny przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu .W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranej części kredytu, 10) Zamawiający wymaga, aby koszty obsługi kredytu stanowiły wyłącznie odsetki od udzielonego kredytu i prowizja bankowa, która nie może przekroczyć 0,25% kwoty udzielonego kredytu, płatna każdorazowo od wysokości uruchomionej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego, 11) Zamawiający wymaga, aby zabezpieczeniem kredytu był jedynie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 12) Zamawiający wymaga, aby prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu odbywało się bez opłat i prowizji, 13) Zamawiający wymaga, aby nie umieszczano zapisu w umowie o udzieleniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym, 14) Zamawiający nie dopuszcza innych opłat bankowych poza marżą i prowizją od udzielonego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl linl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach