Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości 2 862 735 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć ).

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości 2 862 735 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć ).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości 2 862 735 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć ). Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia miesiąca począwszy od dnia 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, przy czym: 1. w 2010 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 2. w 2011 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 3. w 2012 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856 zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 4. w 2013 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 5. w 2014 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 6. w 2015 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856 - zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 7. w 2016 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 8. w 2017 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 9. w 2018 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856 zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) każda rata 10. w 2019 roku jedenaście rat, w wysokości 23 856- zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) i jedna rata w wysokości 23 871 - zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt jeden ). Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu, 3/ uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w określonych kwotach i terminach, 4/ odsetki naliczane będą miesięcznie , od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 5/ spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego okresu obrachunkowego 6/ spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego okresu obrachunkowego, 7/ koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj.................... zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu, 8/ Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, 9/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy, 10/ zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 11/ karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2009 roku 12/ okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 roku 13/ kod CPV: 66.13.00.00 - 3 - usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 2/ uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2/ formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 3/ projekt umowy kredytowej ( sporządzony przez Wykonawcę - Bank ) zawierającej istotne dla Zamawiającego warunki umowy określone niniejszą specyfikacją. 4/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzające, że przedmiot działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ zezwolenie uprawniające do dokonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem 6/ oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające : - zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy w dowolnych kwotach i terminach. - zgodę na okres spłaty kredytu od 01.01.2010 r. do 31.12.2019 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu na cały okres kredytowania. 7/ oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń oraz otrzymał wszelkie konieczne do przygotowania oferty informacje . 8/ oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu - w przypadku wyboru jego oferty - do zawarcia umowy na warunkach opisanych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach