Przetargi.pl
"Udzielenie gminie Barczewo długoterminowego kredytu w wysokości 840.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu"

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://barczewo.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Udzielenie gminie Barczewo długoterminowego kredytu w wysokości 840.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Usługa udzielenie długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 840.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu. Wysokość udzielonego kredytu 840.000 zł (słownie: osiemset czterdzieści tysięcy złotych), uruchamianego w transzach do dnia 31.12.2019 r. na podstawie odrębnego, pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy – Zamawiającego – MBS w Giżycku O/Barczewo nr 95 9343 1028 0000 0606 2000 0010. Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu kredytu bankowego. 3.1.1 Karencja: Karencja w spłacie kredytu do dnia 30 czerwca 2020 roku. 3.1.2 Warunki spłaty kredytu: Raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach i wysokości: 30.06.2020 r. – 40.000 zł; 30.06.2021 r. – 100.000 zł; 30.06.2022 r. – 100.000 zł; 30.06.2023 r. – 100.000 zł; 30.09.2023 r. – 100.000 zł; 30.06.2024 r. – 100.000 zł; 30.09.2024 r. – 100.000 zł; 30.06.2025 r. – 100.000 zł; 30.09.2025 r. – 100.000 zł. Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3.1.3 Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone, w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku – w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku. 3.1.4 Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 3.1.5 Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 3.1.6 Zabezpieczeniem kredytu jest weksel In Blanco. 3.1.7 Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M – wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę – powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, Wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty, należy przyjąć WIBOR – 3M na dzień 31 sierpnia 2019 roku przy założeniu uruchomienia kredytu w dwóch transzach: 400.000 zł – dnia 31 października 2019 roku, oraz 440.000 zł - dnia 30 listopada 2019 roku. 3.1.8 Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. 3.1.9 Bank przedstawia projekt umowy kredytowej – załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania 3.1.10 Kalendarz odsetkowy 365/366 dni. 3.2 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno–formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187, 2243, 2354, z 2019 r. poz. 326), a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Projekt umowy kredytowej wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. 4. Oświadczenie składane przez wykonawców w zakresie grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach