Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.

Gmina Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 11-311 Kolno, Kolno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 163 226 , fax. 897 163 226
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolno
    Kolno 33
    11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 163 226, fax. 897 163 226
    REGON: 51074317200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.211 954,00 zł (słownie: jeden milion dwieście jedenaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt cztery złote 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kolno w 2020r. 2. Karencja w spłacie kredytu do 31.03.2021r. Zamawiający zobowiązuje się do ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 30.11.2034r. 3. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w trzech transzach: - wypłata I transzy w kwocie 500.000,00 zł w dniu 10.03.2020 r., - wypłata II transzy w kwocie 400.000,00 zł w dniu 01.07.2020 r., - wypłata III transzy 311.954,00 zł w dniu 01.10.2020 r Dopuszcza się zmianę terminów uruchomienia wypłaty transz. Kredyt uruchomiony zostanie na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia. Wzór zawiadomienia, tj, dyspozycja uruchomienia kredytu stanowić będzie załącznik do umowy o kredyt. Kredyt przekazany będzie na konto bankowe Zamawiającego prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział w Biskupcu nr 14 8838 1031 2006 0300 4444 0001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 53 8838 1031 2006 0300 0895 0006 z adnotacją: "wadium -Udzielenie i obsługa kredytu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym, 6) Projekt umowy, 7) Kalkulacja opłacalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach