Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 315 623 , fax. 552 315 623
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    Łączności 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 315 623, fax. 552 315 623
    REGON: 17074807000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie” Jednostki budżetowe: - Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, - Zespół Szkół w Jegłowniku, - Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim, - Biblioteka Publiczna Gminy Gronowo Elbląskie. 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, a)Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej; b)Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy Kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku Kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych, 2)realizacja poleceń przelewu, 3)realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, 4)automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe(w tym m. innymi overnight), 5)wydawanie opinii, zaświadczeń, czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia, 6)uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym a)Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w dniu 02.01.2021 r.; b)kredyt krótkoterminowy będzie odnawialny w każdym roku i uruchamiany po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy bez składania wniosku kredytowego w każdym roku. Wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, jednakże nie przekroczy 1.000.000 zł; c)przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Gronowo Elbląskie, a to oznacza, że będzie on spłacany ostatniego dnia roboczego danego roku; w ostatnim roku obowiązywania umowy nie później niż do dnia 02.12; d)wysokość kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o tym Wykonawcy; e)oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna z poprzedniego miesiąca. f)średnie, prognozowane wykorzystanie kredytu krótkoterminowego założono na poziomie 800.000 zł; g)odsetki od kredytu będą płatne ostatniego dnia każdego miesiąca wykorzystania kredytu, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w 1-szym dniu roboczym po tym terminie, h)do naliczania odsetek założono, że każdy miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. 7)zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania: a)system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego; b)ponadto system musi umożliwiać: 1)uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach objętych obsługą, 2)tworzenie zbiorów danych rachunków, Kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, 3)przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą (4 lata) oraz prowadzić w okresie archiwum, 4)dostęp(podgląd) upoważnionym pracownikom Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie do rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system, 5)jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system wielostanowiskowy), 6)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, 7)wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego, 8)import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. 8)zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym. 3.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia i skalkulowanej opłaty ryczałtowej, Bank zobowiązany jest zapewnić także: 1)realizację przelewów w czasie rzeczywistym między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, 2)wpłaty dokonywane w placówce bankowej na rzecz Zamawiającego będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych, 3)zwiększenie lub zmniejszenie liczby prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokości miesięcznej opłaty ryczałtowej, 4)w przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 5)szkolenie pracowników urzędu gminy oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. 4.Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy. 5.Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych od jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz kasjerki Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie poza kolejnością w godzinach otwarcia banku. 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 8.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie oddział, filię, agencję lub punkt kasowy, lub zobowiąże się do uruchomienia tego typu jednostkę na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie w terminie do dnia 31.12.2020r. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę kasową wypłat dla świadczenioriorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. 11. Szacunkowe dane o przedmiocie zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Ilość/wartość w zł 1. Ilość rachunków podstawowych 6 2. Ilość rachunków pomocniczych 15 3. Ilość przelewów drogą elektroniczną (rocznie) 20.500 4. Ilość przelewów w formie papierowej (rocznie) sporadycznie 5. Średnio miesięczna ilość(w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 35 6. Miesięczna wartość (średnia w PLN)wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 80.000 7. Średnio miesięczna ilość (w szt.) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 15 8. Średnio miesięczna wartość(w PLN) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 20.000 9. Średnio miesięczna ilość(w szt.)wypłat gotówkowych dla świadczeniobiorców dokonywanych w kasie Banku 300 10. Średnio miesięczna wartość(w PLN) wypłat gotówkowych dla świadczeniobiorców dokonywanych w kasie Banku 150.000 9. Liczba stanowisk systemu elektronicznej obsługi bankowości 6 Sprawozdania budżetowe za zamknięte okresy sprawozdawcze (kwartalne i roczne) są dostępne na stronie: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/, zakładka „Budżet i majątek” ,„Sprawozdania”. Zaświadczenie o nr REGON, NIP, Uchwała o powołaniu Skarbnika Gminy oraz zaświadczenie o wyborze Wójt Gminy dostępne są na stronie: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/, zakładka „Pliki do pobrania”, „Dokumenty gminy”. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę(na pełen etat) 2 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r., poz. 1320) Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie oświadczeniem Wykonawcy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 2 dni musi przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne: 1) 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp (informacja dotycząca otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ(oryginał). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2)Formularz oferty, 3)Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązanie innych podmiotów(jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach